Se två timmar livestream från Far Cry: Primal – gameplay och utvecklarsnack!

Robot
Se två timmar livestream från Far Cry: Primal – gameplay och utvecklarsnack!
FM-guru
F.d. Sisyr
Se två timmar livestream från Far Cry: Primal – gameplay och utvecklarsnack!

Ser det som positivt att det saknar MP, då har man ju rimligen ägnat mer tid än tidigare åt SP. Har dock varken sett denna stream eller särskilt mycket annan gameplay än, så det återstår att se...

Kan inte påstå att Far Cry-serien är något jag vänder mig till om jag vill lira med polare, men det är ju jag det.

Medlem

Ser fram emot detta. Gillar FC3/4, alltid kul testa nya sätt invadera baser på. Det som var det roligaste med Just Cause 3 med.
Storyn i sig annars bryr jag mig inte nämnvärt om, det är sandlådestuket med springa runt och leka i skogen med vapen som är kul.

Kul att all blir -WOW kolla vad fräänt du gjorde "takedown from above" eller andra animationer när de funnits i både FC3 och 4.

Men ser ändå kul ut, men som tidigare sagts, är det ett fullpris spel eller Far Cry 4,5 the Stoneage?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ett single player fps till konsol för 599:- eller mer...hur bra kan det sälja?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Medlem

Har haft så mycket problem med Far Cry 4 på PC. Det här lockar inte alls. Speciellt inte prislappen.

Medlem
Skrivet av cybo:

Ett single player fps till konsol för 599:- eller mer...hur bra kan det sälja?

Man kan ju nämna spel som Bioshock, Metroid Prime och Fallout. Visst man kan spela FO i third person men klassar det fortfarande som ett fps.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av cybo:

Ett single player fps till konsol för 599:- eller mer...hur bra kan det sälja?

Man kan ju nämna spel som Bioshock, Metroid Prime och Fallout. Visst man kan spela FO i third person men klassar det fortfarande som ett fps.

Fallout är dock ett RPG.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av cybo:

Ett single player fps till konsol för 599:- eller mer...hur bra kan det sälja?

Man kan ju nämna spel som Bioshock, Metroid Prime och Fallout. Visst man kan spela FO i third person men klassar det fortfarande som ett fps.

Fallout är dock ett RPG.

Klassar det i så fall som ett FPSRPG för även fast det det är open world och har ett mer invecklat leveling system så är det fortfarande ett fps. Syftar på spelen som släpptes efter tvåan då

Även fall om man inte skulle räkna med FO spelen så finns det många bra single player FPS bland annat de två andra spelen jag nämnde.

Medlem

Så fult att det blir blod splatter när de blir träffad av en liten pil, sådant hade ju inte hänt irl :/

Gnällkuk
Skrivet av cybo:

Ett single player fps till konsol för 599:- eller mer...hur bra kan det sälja?

Wolfenstein?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Hoof hearted:

Så fult att det blir blod splatter när de blir träffad av en liten pil, sådant hade ju inte hänt irl :/

Finns heller inga sabeltandade tigrar längre., det är ett spel för i helvete.

Medlem

Ser kul ut! Gillar pilbågen <3

Medlem
Skrivet av doie331:
Skrivet av Hoof hearted:

Så fult att det blir blod splatter när de blir träffad av en liten pil, sådant hade ju inte hänt irl :/

Finns heller inga sabeltandade tigrar längre., det är ett spel för i helvete.

Lite väl dålig jämförelse kanske då spelet inte utspelar sig i nutid.

1
Skriv svar