Medlem
Statestik?

skulle vara skitkul om det fanns någon avdelning eller extra info i ens profil där man (valfritt) kryssar i var man står i visa frågor... allt från piratkopiering, narkotika, till dom just nu poppisarna, politik, ja/nej till värnplikt, militären, nordkorea m.m

vad säger ni andra, och vad säger FZ crew?

p.s NÄR FÅR JAG MIN FZ-MUGG!? :heart:


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

det skulle vara najs, så kan man skriva anledningar till varför man tänker så också


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bra förslag, men det ska finnas möjlighet att välja neutrala alternativ, det är inte alla som står för sina åsikter.

Medlem

Undrar hur många på fragzone som knarkar?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:

Undrar hur många på fragzone som knarkar?

Beror väl på vad man anser som knarka ^^

Förövrigt så tycker jag inte idén verkar vara nån höjdare... Varför ska man gå in och se vad folk står i olika frågor för? eller är det bara jag som tycker det är ganska ointressant?

Har man åsikter om specifika saker så kommer dom som vill och uttrycka det i de trådar som tar upp dom ämnerna


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ska nog inte glömma bort att detta är en spelsida, inte nån politisk diskussions plats, förutom i detta forum förstås. Räcker med allmänt prat för att snacka politik och åsikter tycker jag.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

FZ-mugg vore inte helt fel till morgon kaffet...


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Beror väl på vad man anser som knarka ^^

Diablo 2, är inte det knark?

Skulle hellre se en databas där folk kunde lista sina datordelar, skärm osv. Ge betyg, skriva kommentarer osv. Saker som är relevanta.

Inaktiv

Ja, men man kanske skulle kunna ha det också. Blir ju lite mycket men men.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

eller så skriver man det man vill ge ut i sin profil o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av SeniiL:

Beror väl på vad man anser som knarka ^^

Diablo 2, är inte det knark?

Skulle hellre se en databas där folk kunde lista sina datordelar, skärm osv. Ge betyg, skriva kommentarer osv. Saker som är relevanta.

Utmärkt idé. Då kan alla som är ute efter nya datorprylar göra en sökning i folks profil och se vad de har gett i betyg.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

det var ta mig tusan ingen dum idè!! skulle spara många upprepande trådar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ungefär som FZs Wiki, fast för hårdvara. Länkar till relevanta trådar & artiklar osv. Vore bra om man slapp googla hela tiden.

Medlem

Fan, vill också ha en FZ mugg


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Fan, vill också ha en FZ mugg

Vem vill inte det?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar