Witcher 3-världen ovanifrån ser ut som satellitbilder av vår egen värld

Robot
Witcher 3-världen ovanifrån ser ut som satellitbilder av vår egen värld

Mödan som har lagts ner på de här kartorna är slående.


Medlem
Witcher 3-världen ovanifrån ser ut som satellitbilder av vår egen värld

So beautiful


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ser ut som satellitbilder av vår egen jord.

Frilansare
Skrivet av Bennii:

Ser ut som satellitbilder av vår egen jord.

Det lät så bra att jag ändrade rubriken. Tack! Och ja, visst är det alldeles bedårande.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Bennii:

Ser ut som satellitbilder av vår egen jord.

Tack för rubriktips till vår Facebook-publicering! Och ja, visst är det alldeles bedårande.

Hm, jag insåg precis när jag postat det att jag nästan kopierat er nyhetsrubrik. Men det var omedvetet.

Medlem

ja man slutar aldrig förvånas hur fantastiskt tekniskt witcher 3 är helt sjukt.

Medlem

En av anledningarna till att jag älskar spelet så mycket, miljöerna ser så jävla trovärdiga ut, framförallt i no mans land (Skellige islands kändes liiite mer fantasy, fast ändå rätt mycket norges fjordar). Det går inte från typ.. lavalandskap till skog på 10 meter.

Frilansare
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Bennii:

Ser ut som satellitbilder av vår egen jord.

Tack för rubriktips till vår Facebook-publicering! Och ja, visst är det alldeles bedårande.

Hm, jag insåg precis när jag postat det att jag nästan kopierat er nyhetsrubrik. Men det var omedvetet.

Nä det var jag som ändrade efter jag läste ditt inlägg. True!

Megadelux

Det är detta som är det fina i communityn. Istället för alla jävla negg-inlägg. <3

Medlem

GotY. <3


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

k3m
Medlem

så frakking fint. verklighetstrogna spel är himmelska

Medlem

Tänk hur bra det hade sett ut om CDPR inte hade gjort en Ubisoft.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tänk hur bra det hade sett ut om CDPR inte hade gjort en Ubisoft.

Gjort en vad? CDPR har visat sig överlägsna sina konkurrenter i att ha skapat ett spel överlägset alla andra spel, och har gett bort extramaterial som andra utvecklare skulle ha tagit betalt för.

Medlem
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av kebbe:

Tänk hur bra det hade sett ut om CDPR inte hade gjort en Ubisoft.

Gjort en vad? CDPR har visat sig överlägsna sina konkurrenter i att ha skapat ett spel överlägset alla andra spel, och har gett bort extramaterial som andra utvecklare skulle ha tagit betalt för.

En Ubisoft. Visa ett otroligt snyggt spel och leverera någonting grafiskt mediokert som ser ut som ett helt annat spel..

k3m
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av kebbe:

Tänk hur bra det hade sett ut om CDPR inte hade gjort en Ubisoft.

Gjort en vad? CDPR har visat sig överlägsna sina konkurrenter i att ha skapat ett spel överlägset alla andra spel, och har gett bort extramaterial som andra utvecklare skulle ha tagit betalt för.

En Ubisoft. Visa ett otroligt snyggt spel och leverera någonting grafiskt mediokert som ser ut som ett helt annat spel..

du är en riktig skämtare.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av kebbe:

Tänk hur bra det hade sett ut om CDPR inte hade gjort en Ubisoft.

Gjort en vad? CDPR har visat sig överlägsna sina konkurrenter i att ha skapat ett spel överlägset alla andra spel, och har gett bort extramaterial som andra utvecklare skulle ha tagit betalt för.

En Ubisoft. Visa ett otroligt snyggt spel och leverera någonting grafiskt mediokert som ser ut som ett helt annat spel..

du är en riktig skämtare.

Haha?

k3m
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av k3m:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av kebbe:

Tänk hur bra det hade sett ut om CDPR inte hade gjort en Ubisoft.

Gjort en vad? CDPR har visat sig överlägsna sina konkurrenter i att ha skapat ett spel överlägset alla andra spel, och har gett bort extramaterial som andra utvecklare skulle ha tagit betalt för.

En Ubisoft. Visa ett otroligt snyggt spel och leverera någonting grafiskt mediokert som ser ut som ett helt annat spel..

du är en riktig skämtare.

http://i.imgur.com/admvLGj.jpg

http://i.imgur.com/vZWfAWI.jpg

http://assets.vg247.com/current//2013/06/The-Witcher-3-wild-h...

http://fs41.www.ex.ua/show/107769267/107769267.jpg?800

Haha?

du skrev helt annat spel o grafiskt mediokert. överdrivet. att sen använda bildjämförelser där det uppenbarligen inte är samma sfär, är orimligt. två andra seriösa bildjämförelser har jag däremot sett. o den ena konsumentbilden var snyggare än bilden från e3 filmen.

1
Skriv svar