Den mest imponerande videon från Awesome Games Done Quick

Robot
Den mest imponerande videon från Awesome Games Done Quick

Två personer delar på en gamepad och spelar skiten ur Super Metroid.

#terminator-futureshock, #super-metroid


Medlem
Den mest imponerande videon från Awesome Games Done Quick

Terminator: Futureshock <3 Hade dte på Shareware och kom aldrig förbi första fienden trotts säkert 1000 försök


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag tycker personligen att det var mer imponerade att se när dom körde Punch out race med ögonbindel

Moderator | Testpilot
Skrivet av sezth:

Jag tycker personligen att det var mer imponerade att se när dom körde Punch out race med ögonbindel

Galet hur folk ens klarar av det. Riktigt snyggt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Man kan inte bli något annat än imponerad av alla dessa speedrunners. Jag skulle nog aldrig kunna lägga ner så mycket tid på ett spel för att hitta alla dessa glitchar och så vidare

Inaktiv

Riktigt tjusigt! Metriod dessutom, en del kombinationer att hålla koll på.. för övrigt ett otroligt bra spel med. <3

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_1418:

Riktigt tjusigt! Metriod dessutom, en del kombinationer att hålla koll på.. för övrigt ett otroligt bra spel med. <3

Gillar faktiskt Fusion mer. Men det är nog för att jag så lätt går vilse och att Fusion är mer linjärt i sitt upplägg.

Gillra också att man blir jagad av den där X parasiten genom spelet. Obehaglig men skön känsla att ha!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Berling:

Riktigt tjusigt! Metriod dessutom, en del kombinationer att hålla koll på.. för övrigt ett otroligt bra spel med. <3

Gillar faktiskt Fusion mer. Men det är nog för att jag så lätt går vilse och att Fusion är mer linjärt i sitt upplägg.

Gillra också att man blir jagad av den där X parasiten genom spelet. Obehaglig men skön känsla att ha!

Har faktiskt inte spelat detta.. är nog dags nu.. :-/ *shame on me!*

Gen
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Berling:

Riktigt tjusigt! Metriod dessutom, en del kombinationer att hålla koll på.. för övrigt ett otroligt bra spel med. &lt;3

Gillar faktiskt Fusion mer. Men det är nog för att jag så lätt går vilse och att Fusion är mer linjärt i sitt upplägg.

Gillra också att man blir jagad av den där X parasiten genom spelet. Obehaglig men skön känsla att ha!

Jag testade Fusion efter att ha sett lite av det på just en speedrun och det var förvånansvärt bra. Som du säger känns det mer linjärt även om jag kan komma ihåg några saker man vill återvända till. Dock får ju SA-X för sig att förstöra in/utgångar så jag undrar om det går att back tracka så mycket.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Berling:

Riktigt tjusigt! Metriod dessutom, en del kombinationer att hålla koll på.. för övrigt ett otroligt bra spel med. &lt;3

Gillar faktiskt Fusion mer. Men det är nog för att jag så lätt går vilse och att Fusion är mer linjärt i sitt upplägg.

Gillra också att man blir jagad av den där X parasiten genom spelet. Obehaglig men skön känsla att ha!

Jag testade Fusion efter att ha sett lite av det på just en speedrun och det var förvånansvärt bra. Som du säger känns det mer linjärt även om jag kan komma ihåg några saker man vill återvända till. Dock får ju SA-X för sig att förstöra in/utgångar så jag undrar om det går att back tracka så mycket.

Det finns alternativa vägar mellan områdena. Så länge du inte återvänder till centralhubben så är det lungt.

Medlem
Medlem

Roligt att kolla på


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem
Skrivet av Mcgreag:
Skrivet av Gen:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Berling:

Riktigt tjusigt! Metriod dessutom, en del kombinationer att hålla koll på.. för övrigt ett otroligt bra spel med. &amp;lt;3

Gillar faktiskt Fusion mer. Men det är nog för att jag så lätt går vilse och att Fusion är mer linjärt i sitt upplägg.

Gillra också att man blir jagad av den där X parasiten genom spelet. Obehaglig men skön känsla att ha!

Jag testade Fusion efter att ha sett lite av det på just en speedrun och det var förvånansvärt bra. Som du säger känns det mer linjärt även om jag kan komma ihåg några saker man vill återvända till. Dock får ju SA-X för sig att förstöra in/utgångar så jag undrar om det går att back tracka så mycket.

Det finns alternativa vägar mellan områdena. Så länge du inte återvänder till centralhubben så är det lungt.

Aha okej, det gäller väl att spana lite extra då.

Medlem

haha kul och imponerande!

1
Skriv svar