Gears of War 4 kan släppas tidigare än planerat

Robot
Gears of War 4 kan släppas tidigare än planerat
Medlem
Gears of War 4 kan släppas tidigare än planerat

Kommer aldrig hända....

Inaktiv

Coolt, glad att jag köpte gow ultimate nu. För 199 får jag alltså en remaster, tre extra spel och en beta för gow 4. Not to shabby.

Medlem

Lite OT men, vart fasen är Gears för Windows 10 ? Enhanced.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Coolt, glad att jag köpte gow ultimate nu. För 199 får jag alltså en remaster, tre extra spel och en beta för gow 4. Not to shabby.

Jag har varit sugen på en krysslåda länge nu och alltid velat köra igenom GoW serien.
Går det att köpa en utgåva med alla spelen?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

Lite OT men, vart fasen är Gears för Windows 10 ? Enhanced.

Det kommer nu i vår. Här är en lista på Win10-spelen från MS i år: http://news.xbox.com/2016/01/04/greatest-games-extends-to-201...

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Mjauv:

Coolt, glad att jag köpte gow ultimate nu. För 199 får jag alltså en remaster, tre extra spel och en beta för gow 4. Not to shabby.

Jag har varit sugen på en krysslåda länge nu och alltid velat köra igenom GoW serien.
Går det att köpa en utgåva med alla spelen?

Köpte du Ultimate edition mellan 25 augusti till 31 december och spelade online så kunde du ladda ner alla andra spel ur serien gratis. Nu får du nog köpa 2-3 begagnat eller xbox store.

Medlem

Om man äger alla 4 gears digitalt på 360, får man UE gratis då? eller måste man köpa den?


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

1
Skriv svar