Medlem
Bugg?

Nu har jag tänkt på detta enda sedan det nya forumet kom upp. Vet inte om det är medvetet eller bugg.

när du är inne i en speciel tråd (t.ex denna) så ser det ut såhär en bit ovanför:

FZ Forum >> Allt om FZ >> Synpunkter och förslag

Klickar du då på "Allt om FZ", borde du då inte hamna på ett ställe som endast visar den forums kategorin då? så har det väl alltid varit förut? Eller åtminstone scrollas ner dit där den kategorin på sidan är? (t.ex om man läser i Allmänt prat delen och vill sen ut till den generella "Allmänt" delen igen)

Nu orkade jag inte tiga om detta längre så nu är bollen hos er, thank allah!:evil:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Du scrollas ju när så du har "Allt om FZ"-rubriken längst upp på skärmen så att säga. Åtminstonde så gör jag det


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Du scrollas ju när så du har "Allt om FZ"-rubriken längst upp på skärmen så att säga. Åtminstonde så gör jag det

Så ska det ju vara ja, men så blir det inte för mig iaf, sällan som den scrollar ner till rätt avdelning.


signatur

<3

Medlem

Har kommenterat det tidigare och det är typ bara just "Allt om FZ" som funkar så. Övriga 4 eller vad det blir kommer man överst på sidan med.


signatur
Medlem

*borttaget*

// edit

Jag ser nu i länkarna att de har glömt addera #grp_2, #grp_3 etc så att det skall fungera.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

nj
Medlem
Skrivet av conthox:

*borttaget*

// edit

Jag ser nu i länkarna att de har glömt addera #grp_2, #grp_3 etc så att det skall fungera.

Nästan, går man in i ett forum och klickar länken till forumkategorin (tex om man är inne i Synpunkter och förslag och då klickar på Allt om FZ) så är länken [http://www.fz.se/forum]. Går man däremot in i en tråd i forumet (tex det här tråden) och klickar på Allt om FZ så är länken [http://www.fz.se/forum/#grp_1].
Likadant i de forum jag lite slumpmässigt testade (dock så var #grp_* rätt för den kategorin forumet tillhörde).

W2k
Medlem

nj: Bra spanat, ska fixas.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

1
Skriv svar