Välkommen till Norrland – se mer från svenskspelet Unravel!

Robot
Välkommen till Norrland – se mer från svenskspelet Unravel!
Medlem
Välkommen till Norrland – se mer från svenskspelet Unravel!

Väldigt fint!

Medlem
Skrivet av Achtung:

Väldigt fint!

så klart utspelas ju i det vackra norrland man lever i

Och just för att detta spel verkar jäkligt mysigt att spela och för att man lever i samma stad som detta företag håller till i så känner jag att det blir ett självklart köp det här

Medlem

Detta ska köpas inte varje dag man ser abborrar i spel

Medlem

Tycker marketing snacket kring det här spelet känns lite löjligt högtravande. Men visst ser det fett ut.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser riktigt mysigt ut! Ett givet köp.

Medlem

Är det bara jag eller skulle inte såna här plattformsspel se för jävla bra ut i 3D?


signatur

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice

Medlem
Skrivet av Poison:

Är det bara jag eller skulle inte såna här plattformsspel se för jävla bra ut i 3D?

mjo det tror jag, men utseendet i detta lir ser ändå helt ok ut

Kul att a:et i EA äntligen verkar betyda något

Medlem

Ser väldigt mysigt ut, ska nog ta och köpa mest för att testa och stödja. Brukar inte gilla plattformsspel dock.

Medlem

Ser verkligen trevligt ut, kul med svenska indiespel. Miljöerna och miniatyrskalan påminner mig om Oskar Stålbergs verk, en Massive-anställd vars kreationer jag upptäckte idag. Liten shout-out till ännu en av Sveriges alla duktiga spelkreatörer:

Oskar Stålberg

Disclaimer: Jag känner inte Oskar personligen, tyckte mest det var ett kul sammanträffande att Unravel och Oskars personliga bilder är så visuellt lika.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Xzander:

Ser verkligen trevligt ut, kul med svenska indiespel. Miljöerna och miniatyrskalan påminner mig om Oskar Stålbergs verk, en Massive-anställd vars kreationer jag upptäckte idag. Liten shout-out till ännu en av Sveriges alla duktiga spelkreatörer:

Oskar Stålberg

Disclaimer: Jag känner inte Oskar personligen, tyckte mest det var ett kul sammanträffande att Unravel och Oskars personliga bilder är så visuellt lika.

Riktigt mysigt! Tack för länken.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Xzander:

Ser verkligen trevligt ut, kul med svenska indiespel. Miljöerna och miniatyrskalan påminner mig om Oskar Stålbergs verk, en Massive-anställd vars kreationer jag upptäckte idag. Liten shout-out till ännu en av Sveriges alla duktiga spelkreatörer:

Oskar Stålberg

Disclaimer: Jag känner inte Oskar personligen, tyckte mest det var ett kul sammanträffande att Unravel och Oskars personliga bilder är så visuellt lika.

Riktigt mysigt! Tack för länken.

Verkligen! Inga problem, ibland hittar man guldklimpar som bara måste delas.

1
Skriv svar