jagvill ha mitt gamla konto tebax..

Inaktiv
jagvill ha mitt gamla konto tebax..

hallå ja! det är så här att nu sitter jag på broderns inlogning eftersom jag inte kommer in på min riktiga: Feskarn(Simon^Manalba) kommer knappt ihåg va mitt gamla konto hette, men iaf, nån admin elle nööt som kan hjälpa mig? för jagkan inte logga in och när ja ska göra en ny så står det att det redan finns enmed samma hotmail, konstigt konstigt :S

min hotmail är simon_Kjellberg@hotmail.com

ajjemään bara o hjälpa te tack så länge!

Medlem

enklare om du bara e-mailar en mod eller två, det finns en mycket enkel process att följa, tror den kommer fram om du försöker logga in med feskarn. Men om det inte går eller du helt enkelt misslyckas är det bara att maila på.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Om du hade kontot innan "remaken" av FZ så tror jag de raderade alla gamla konton.


signatur

Videomupp

Medlem

Ouch, då hade jag väl kanske fel.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

eeh? nej de raderade verkligen inte alla konton, hur tror du vi som har våra konton nu fick dom? inte fan gjorde vi nya.

Feskarn, skicka ett mail till en admin så löser det sig, eller gå in och tjöta lite med dom på irc, brukar också funka


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Dom skickade ut mail till alla om att man var tvungen att återaktivera sitt konto väll? Så kolla dina mails!

Medlem
Skrivet av SeniiL:

eeh? nej de raderade verkligen inte alla konton, hur tror du vi som har våra konton nu fick dom? inte fan gjorde vi nya.

Feskarn, skicka ett mail till en admin så löser det sig, eller gå in och tjöta lite med dom på irc, brukar också funka

Nej självklart, men jag har för mig att de efter ungefär 3 månader efter remaken tog bort alla överblivna konton, dem som blev över typ. Inte alla på direkten^^


signatur

Videomupp

Vila i frid

Använd länken kontakta oss till vänster och skicka ett meddelande till konto/forum-frågor.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

okajj,, men jag försökte återaktivera det då när dom bytte sida eller ja,, men a jag gjorde så man skulle göra, sen så funka det inte, sen dess har det alldrig funkat,,, men men ska försöka kontakta om jag hittar den länken bara aja tack så mycket ska testa mirc osså tak tak

W2k
Medlem

Det går inte att återaktivera konton längre, vi tog bort det för att "frisläppa" alla gamla nicknames som inte hade återtagits, och för att 3+ månader borde vara tillräckligt


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

okaj men problemet är att jag inte kan göranytt konto heller,, för det står att min epost adress redan ä i bruk eller ja,, så ja jag vet inte vajaska göra,, jaskickar mail,, men alldrig någon somsvarar mig,, deförsta skrev jag för 5 6 dagar sen, så ja så är det :S...

Medlem

Enkel lösning är att temporärt använda ny e-mail så länge


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Antikvitet

Om det står att din e-postadress är i bruk tar du enklast kontakt med en moderator som då hjälper dig ta reda på till vilket konto den används. Antingen kan du skicka privat meddelande, eller använda "Konto- och forumfrågor" under länken "Kontakta oss" i menyn.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar