Lär dig allt du behöver om ambitiösa Escape from Tarkov

Robot
Lär dig allt du behöver om ambitiösa Escape from Tarkov
Medlem
Lär dig allt du behöver om ambitiösa Escape from Tarkov

Asså det är ju bara någon random Youtuber som pratar över samma filmklipp som kom för några veckor sedan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem
Skrivet av Zymac:

Asså det är ju bara någon random Youtuber som pratar över samma filmklipp som kom för några veckor sedan.

HAHAHAH


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av Zymac:

Asså det är ju bara någon random Youtuber som pratar över samma filmklipp som kom för några veckor sedan.

HAHAHAH

Vad är det som är så kul?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Detta tillförde ju inget nytt... Samma video sedan tidigare, kom igen nu FZ

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av Zymac:

Asså det är ju bara någon random Youtuber som pratar över samma filmklipp som kom för några veckor sedan.

HAHAHAH

Vad är det som är så kul?

Det roliga är att det står inget om att han spelar spelet, utan det står att vi får veta vad som försigår i självaste handlingen av spelet vad man ska göra och diverse andra saker, men du verkar ju helt har vägrat läsa artikeln och vägrat lyssna på vad killen i videon säger.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av Zymac:

Asså det är ju bara någon random Youtuber som pratar över samma filmklipp som kom för några veckor sedan.

HAHAHAH

Vad är det som är så kul?

Det roliga är att det står inget om att han spelar spelet, utan det står att vi får veta vad som försigår i självaste handlingen av spelet vad man ska göra och diverse andra saker, men du verkar ju helt har vägrat läsa artikeln och vägrat lyssna på vad killen i videon säger.

Nää jag läste artikeln, och med hur rubriken är formulerad och så, så låter det som om det vore en ny dev-video, med lite ny info.
Inte en Ytubare som bara samlat ihop info som redan varit ute/ gissar sig till saker från det han ser i videon.

Det hade varit bättre om fz'a hade skrivit "Youtubaren X tankar om Escape from Tarkov". eller nått i den stilen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

F2P? hoppas inte..
(argumentera inte emot, jag gillar inte F2P spel, det är min åsikt och du får ha din )

Medlem
Skrivet av baggso:

F2P? hoppas inte..
(argumentera inte emot, jag gillar inte F2P spel, det är min åsikt och du får ha din )

Får för mig detta inte skulle bli f2p, dock kan f2p spel bli bra så länge skaparna sätter ner mycket tid på spelen (argumenterade inte emot nu sa bara min personliga åsikt)

Medlem

Det är inte f2p.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Dom här Youtubers. Hna låter som att han själv lirat spelet

1
Skriv svar