Ori and the blind forest.. myspys!

Inaktiv
Ori and the blind forest.. myspys!

[eos_image="1042116"]Mysigheten och äventyret![/eos_image]

#Ori and the Blind Forest är ett av väldigt få spel sedan barndomens glädjefyllda år med många tidiga mornar, denna känslan man får varje gång man startar spelet och riktigt myser in i magen, ett fulländat spel om du frågar mig, och det bör spelas med Gamepad. Med relativt nyinköpt Xbox 360 controller for PC så känns det bara helt rätt.

Som småbarnsförälder till flera småttingar så känns det som om tiden aldrig räcker till längre, men har insett att det gäller att välja sina tider. Morgonpigg som jag är så går man upp 5.00 för att spela och träna, vilket förstås resulterar i att man blir seg som sirap på kvällen. Men får jag bara mina 6-7 timmar per dygn så klarar man sig gott!

Det känns som man har hittat tillbaka lite till gaming och det glädjer mig eftersom det har varit en del av mig i unga år och jag hoppas att mina barn kommer glädja sig lika mycket åt detta som en annan.

Har inte skrivet något på väldigt länge här och skall väl försöka komma igång lite igen.

...Till Er andra småbarnsföräldrar där ute.. prioritera, prioritera! I know, I know.. sometimes it just feels..... impossible?!?!

Gaming! <3

#blogg

Moderator | Testpilot
Ori and the blind forest.. myspys!

Det är ett riktigt mysigt spel faktiskt. Håller också med om att man får en sådan där härlig känsla av att spela spelet.

Precis som när jag var mindre och spelade på min NES så får jag en liknande känsla med det här spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det är ett riktigt mysigt spel faktiskt. Håller också med om att man får en sådan där härlig känsla av att spela spelet.

Precis som när jag var mindre och spelade på min NES så får jag en liknande känsla med det här spelet.

Exakt så jag känner med!
Kul att någon speltillverkare lyckas med att återbringa barndomskänslorna.

1
Skriv svar