Vad heter nästa Batman-spel?

Robot
Vad heter nästa Batman-spel?

Efter all vadslagning på fotbollen är kanske speltitlar nästa stora grej.

#batman-arkham-asylum, #warner-bros


Inaktiv
Vad heter nästa Batman-spel?

People forgot ham!

Medlem
Skrivet av Wtftruck:

People forgot ham!

Haha, tänkte samma sak!

Annars är "Where is Bruce Wayne?" den klara favoriten.

Medlem

Hoppas att Rocksteady får all tid de behöver för att putsa till spelet så att det blir minst lika bra som ettan!

Medlem

Hoppas på mindre linjäritet och hålla-handen-design.

AW8
Medlem
Skrivet av Jozo:

Hoppas att Rocksteady får all tid de behöver för att putsa till spelet så att det blir minst lika bra som ettan!

Jag med!

"Where is Bruce Wayne" lät mest intressant av dessa domäner, men titeln "Batman: Arkham City" skulle passa otroligt bra som titel till spelet!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Hoppas på mindre linjäritet och hålla-handen-design.

Du menar så det blir spelbart även för mig. Batman: Arkham Asylum var det tråkigaste spelt på länge som jag provat. Fick ont i fingrarna av alla knapptryckningar på min PC-gamepad. Fast PC grafiken var helt underbar och ljudet gött.

Men smaken är som baken och jag tillhör de barnsliga som älskar Sandbox.


signatur

Det var detta...

Medlem

Arkham City listas två gånger. Slump?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

BGCAA2


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av svendolph:
Skrivet av Kaleid:

Hoppas på mindre linjäritet och hålla-handen-design.

Du menar så det blir spelbart även för mig. Batman: Arkham Asylum var det tråkigaste spelt på länge som jag provat. Fick ont i fingrarna av alla knapptryckningar på min PC-gamepad. Fast PC grafiken var helt underbar och ljudet gött.

Men smaken är som baken och jag tillhör de barnsliga som älskar Sandbox.

Jag brukar ha samma problem med en del spel (fighting-spel med sina "tumvrickar-moves"? Inte en chans...) men Batman störde mig inte alls, du skulle kanske spelat med mus+tangentbord istället?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar