Dagens bedrift – hon återskapade svävande Bioshock Infinite-staden Columbia i Fallout 4!

Robot
Dagens bedrift – hon återskapade svävande Bioshock Infinite-staden Columbia i Fallout 4!

Sjukt imponerande.


Medlem
Dagens bedrift – hon återskapade svävande Bioshock Infinite-staden Columbia i Fallout 4!

Byggläget plus en mängd moddar...

Kul dock att se folks kreativitet när man ger dom rätt verktyg.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

bio inffinity ger mig alltid en speciel känsla..udda är den men gillar den


signatur

New life, New hope

Medlem

Jag vill se bevis på att detta är legitimt byggt av en tjej och att sidan/bloggen är girls only....

Medlem
Skrivet av Aidi:

Jag vill se bevis på att detta är legitimt byggt av en tjej och att sidan/bloggen är girls only....

varför?

Medlem
Skrivet av Aidi:

Jag vill se bevis på att detta är legitimt byggt av en tjej och att sidan/bloggen är girls only....

Arrghh!!! Vet hur du känner, dom där jävla tjejerna alltså! Med sina tjejbaciller och smink! Bläää!!!

Medlem

Väldigt bra jobbat!

Medlem
Skrivet av Aidi:

Jag vill se bevis på att detta är legitimt byggt av en tjej och att sidan/bloggen är girls only....

Alla timmar de lagt på the Sims och Barbie Horse Adventure börjar ge resultat vettu..................................

Ohlawd, jag måste gå med övriga och fråga.
Varför?

Columbia är liiiite större, men det såg bra ut ändå. Bra jobbat!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg bra ut, synd att spelets orginalgrafik ser ut som stryk dock, förstör känslan ^^


signatur

Retro.

Medlem

Tre kommentarer in och nån lyfter ordet "tjej" som det mest uppseendeväckande.

Antingen avancerat troll, eller MRA-patrask. Vilket som, skärpning.

Inaktiv

Det är ganska uppseendeväckande att det är en tjej, om det nu är det.
Kan inte komma på om jag sett en enda video av samma slag där någon åstadkommit något speciellt i ett spel genom att totalt snöa in sig i det, gjord av en tjej.

Coolt.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Aidi:

Jag vill se bevis på att detta är legitimt byggt av en tjej och att sidan/bloggen är girls only....

varför?

För att tjejer inte finns på internet och definitivt inte spelar spel, vad tror du det här är, 2016 eller?! Usch fy och tvi!

(obs, kommentar är en parodi på riktiga kommentarer av riktiga människor med så låg intelligensnivå att de tycker troll låter vettiga nog för att papegoja deras argument och åsikter så länge det inte är PK)

Medlem

Tjejer vågar knappt säga att dom är tjejer när dom spelar online osv, eftersom det är lätt hänt att dom får ett gäng pubertala idioter till män efter sig som nedvärderar deras inteligens och anspeglar på sex. Man vill gärna bli sedd som människa, även på internet.

Medlem

Haha! Aidi har allaredan lyckats med bedriften att skriva årets mest IQ befriade kommentar.

Alltså så jävla najs jobb med staden. Imponerande!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar