Xbox Live nere – upprörd Snoop Dogg hotar byta till Playstation

Robot
Xbox Live nere – upprörd Snoop Dogg hotar byta till Playstation
Medlem
Xbox Live nere – upprörd Snoop Dogg hotar byta till Playstation

haha har han gått o blivit spelberoende eller ? pajas

Frågorna hopar sig. Vad har han för gamertag? -=TheRealSnoopDogg=-? Vad spelar han? COD? Hur beter han sig i voicechatten?

Redaktör

Uppdaterade nyheten med lite spelspekulationer. Vad tror ni han lirar?


signatur
Medlem

Med tanke på Sonys strul med Online och bedrägerierna så kanske det är lite fel val? Kanske byta till PC?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

GTA 5 ligger ju helt klart i hans DNA. Har aldrig sett Snoopy lira gitarr, tror inte det är hans grej. Skulle gissa på att han lirar CoD då och då också. Farming simulator är inte helt illa pinkat häller, tror nog spelet kan vara rätt kul när han är hög, vilket vad jag förstår, är rätt ofta

Medlem
Skrivet av Tompa:

Uppdaterade nyheten med lite spelspekulationer. Vad tror ni han lirar?

GTA V, DeathSmiles, Trouble Witches Neo och sen har han importerat mysterie-dating-sim-spelet Steins Gate... SÅ KLART!

Medlem

Ori and the blind forest

Medlem

Säkerligen NBA och GTA iaf

Jag tror det onekligen finns en marknad för en "closet gardening simulator". Hitta rätt bostad med bra utrymmen som även kan maskera överskottsvärme, inred med folie, köp sjyssta lampor, bygg bevattningssystem. Levla upp till hydrophonics. Skulle kunna bli både roligt och allmänbildande för collegekidsen!

Medlem

Han spelar nog CoD tror jag. till CoD: Ghost kunde man köpa till röstpaket med han som kommenterade när man fick kills m.m.

Medlem

Parappa the rapper tror jag att han spelar.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Så gör jag varje gång nåt inte funkar på ps, jag skriver arga saker till Nordisk Film. Och då fixar de direkt. Bam!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

HAHAH fyfan va kung!

Medlem

fifa han e grym på fotbolls spel

Medlem

Downtimen då man måste patcha upp playstationet (ps3) varenda jäkla dag är för min del tillräckligt irriterande för att jag inte ska vilja skaffa en ps4'a. Just my humble input ^^

Inaktiv

Kan tänka mig att Snoop är en Halo-kille. Madden och NBA kan nog också få lite knapptryckarkärlek från kungen av Long beach.

kul artikel för övrigt!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Uppdaterade nyheten med lite spelspekulationer. Vad tror ni han lirar?

Han sa på reddit nån gång att han spelar GTA V så... GTA V

Skrivet av ForrestFox:

Downtimen då man måste patcha upp playstationet (ps3) varenda jäkla dag är för min del tillräckligt irriterande för att jag inte ska vilja skaffa en ps4'a. Just my humble input ^^

Det är för PS3an är gammal och kass, jag tvivlar på att det tar lika lång tid att patcha sitt PS4a lol

Medlem

När någon är arg på Microsoft så riktar de sig ofta till Bill Gates, som om han personligen skulle vara ansvarig för Xbox Live-servers. (Bill Gates som inte ens jobbar kvar på företaget)

Men ingen riktar sig personligen till Kaz Hirai när Sonys speltjänster ligger nere.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Uppdaterade nyheten med lite spelspekulationer. Vad tror ni han lirar?

Madden, NBA etc. Han har svarat på frågor som dessa på reddit AMAs.

Medlem

Klart som fan att han spelar Farming Simulator 15. Förbannad över att han inte kan sälja sitt weed.

Medlem
Skrivet av Ducci:

fifa han e grym på fotbolls spel

https://www.youtube.com/embed/Wwp4qF0gcMA

Har för mej att är ungdomstränare i fotboll. (Soccer) så Fifa ligger kanske bra till.

Medlem

Inga problem på PC

Medlem

Tippar på Hatoful Boyfriend


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Klart som fan att han spelar Farming Simulator 15. Förbannad över att han inte kan sälja sitt weed.

Han har ju precis öppnat sitt egna företag där han säljer sin egna speciella strain Tror nog hans affärer går bra Mary Janer ju trots allt hans stora kärlek.

Medlem

Hahaha, som om Ps4 inte har serverstrul


signatur

Game long and prosper

Medlem

Konsoler underminerar spelvärlden, men ska han ändå hålla på kan han ju skaffa alla, eller en riktig dator som inte är låst till något särskilt användningsområde.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Uppdaterade nyheten med lite spelspekulationer. Vad tror ni han lirar?

Destiny, precis som jag försökte göra igår!

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

phi
Medlem

Den där jävla Bill Gates alltså. Hålla på och strula med servrarna på det där viset, har han inte tillräckligt mycket pengar för att hitta på andra saker att underhålla sig med?

12
Skriv svar