Pewdiepie lämnar sitt Youtube-nätverk

Robot
Pewdiepie lämnar sitt Youtube-nätverk

Youtubes största stjärna startar eget med en rad andra gaminprofiler.

#revelmode


Medlem
Pewdiepie lämnar sitt Youtube-nätverk

Disney channel nästa?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det där han håller i handen, är det vad jag tror det är?


signatur

u mad bro?

Medlem

skön kille inte sant?

Medlem

Vet inte varför, men varje gång jag ser namnet 'Pewdiepie' så blir jag lätt irriterad...trots att jag i stort sett aldrig kollat på något klipp av honom.

Medlem
Skrivet av DD_Raven:

Det där han håller i handen, är det vad jag tror det är?

Ja, det är sk. sexleksak.

PaZ
Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av DD_Raven:

Det där han håller i handen, är det vad jag tror det är?

Ja, det är sk. sexleksak.

En så kallad "brofist".

Medlem
Skrivet av Loxus:

Vet inte varför, men varje gång jag ser namnet 'Pewdiepie' så blir jag lätt irriterad...trots att jag i stort sett aldrig kollat på något klipp av honom.

Han är faktiskt precis så störande som man tror. Jag skulle försöka sälja in Just Cause 3 till en polare. Pewdiepie's "test" dök upp och jag tänkte bara "äh, måste ju ha nån form av vettigt innehåll". NEJ!. Han bara skriker, vrålar och är allmänt efterbliven. Som en typisk 10-åring som sitter på bussen och dricker sin tredje Red Bull för dagen. Helt manisk med tydligt krampande muskler som måste röra sig okontrollerat varannan sekund. Att den här killen är så populär måste vara ett omen som varnar för våran stundande undergång. Jag längtar!!

Medlem
Skrivet av Abominable:
Skrivet av Loxus:

Vet inte varför, men varje gång jag ser namnet 'Pewdiepie' så blir jag lätt irriterad...trots att jag i stort sett aldrig kollat på något klipp av honom.

Han är faktiskt precis så störande som man tror. Jag skulle försöka sälja in Just Cause 3 till en polare. Pewdiepie's "test" dök upp och jag tänkte bara "äh, måste ju ha nån form av vettigt innehåll". NEJ!. Han bara skriker, vrålar och är allmänt efterbliven. Som en typisk 10-åring som sitter på bussen och dricker sin tredje Red Bull för dagen. Helt manisk med tydligt krampande muskler som måste röra sig okontrollerat varannan sekund. Att den här killen är så populär måste vara ett omen som varnar för våran stundande undergång. Jag längtar!!

Kanske därför man bör starta eget. Finns så många man kan tjäna en slant på.

Medlem

men alltså är det inte Cutiepiemarzia som är hans flickvän?

Medlem
Skrivet av Loxus:

Vet inte varför, men varje gång jag ser namnet 'Pewdiepie' så blir jag lätt irriterad...trots att jag i stort sett aldrig kollat på något klipp av honom.

Ja samma här. Det är väl lite den där hipstergrejen. Man vill inte gilla honom för att han är så jävla stor på nätet och det enda jag skymtat med honom är när han överreagerar på skräckspel.

Lite som när folk inte vågade säga att dom gillade Broder Daniel eller Kent på slutet av 90talet för att alla "popemos" gjorde att man inte ville vara en del av den massan.

Medlem

Många Youtube-shower som blir klart sämre av Dodgers split med Polaris, förhoppningsvis dyker det upp nya, bättre sådana via Revelmode.

NiC
Medlem

Revelmode är också en undernätverk för Maker Studios.

Medlem

Jag är inget fan av PewDiePie, aldrig varit då jag inte tyckt han har varit underhållande alls, det enda klipp jag gillar med honom är när han photoshopar Justin Bieber till en räka!

Men Kwebbelkop är värre, micken för nära munnen och skriker och repeterar samma fras 10 gånger på 5 sekunder.

Men får hoppas att det går bra för dem!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

hehe. tycker själv att pewdie är rätt jobbig typ, lite småkul ibland kanske.

Finns ju andra värre... tex kwebbelkop som bara agerar skrikig idiot hela tiden. Och nu ska dom "nätverka" haha, glhf.

Medlem

Pewdiepie är "faktiskt", enligt mig iaf, den roligaste personen i Sverige, mycket roligare än de Svenska komikerna som bara har förutsägbara och förskrivna torra skämt, han är väldigt snabb, naturlig och talangfull när det gäller att redigera och "tajma" in skämt som kommer helt naturligt från honom, det enda tråkiga med honom är hans tillgjorda röst som gör han löjlig, och han var roligare förr. Släpp lös honom i skogen och ni skulle få se världen roligaste person Sverige har att erbjuda!

Avstängd

Att läsa kommentarerna om Pewdiepie, får honom att framstå som en Justin Beiber, vilket han långt ifrån enormt är. Han blir hatad av sådana människor som inte delar samma sits som honom, men de som säger att han är dryg då håller verkligen inte 40+ miljoner med om. xD

Medlem

Inte hört talas om en enda av de andra kanalerna, har dock inte kunnat undgå pewdiepie, tyvärr.

Medlem

Och poängen med dessa nätverk är vadå?

Medlem
Medlem
Skrivet av Spectral:

Och poängen med dessa nätverk är vadå?

Håller med, fattar inte varför dom ska ha olika nätverk. Väldigt förvirrande text.. "Åh han ha skapat ett nytt nätverk, men det är fortfarande inom samma större nätverk"

Medlem

Jag prenumererar inte på någon av dom förutom dodger, återstår att se om det påverkar hennes videor nämnvärt, med tanke på vilka personer som finns i listan så blir man lite orolig.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag håller med dig. Sjukt störande typ. Prova att skriva en negativ komentar på en av hans videos så får du se hur många dödshot du kommer få av de små liven sen

Det räcker ju att kommentera här för att bli påhoppad av hans fanboys

Men jag håller med er ang pewdiepie, det är helt ofattbart att det finns så många som står ut med det där tramset. Det skulle onekligen vara intressant att se ett diagram på åldersfördelningen av hans anhängare.

Och för att avvärja alla påhoppare, kul för Felix att han hittat en nisch i underhållningsindustrin som han kan tjäna oförtjänt mycket pengar på.

Inaktiv

Det kunde ha varit värre, han kunde ha vart dansk.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Ja men det lät väl ganska nice, utom det att Jacksepticeye var med...

Medlem

Ni är sjukt besatta av Pewdie och Notch här på FZ

1
Skriv svar