Datumet klart – då körs The Division-betan

Robot
Datumet klart – då körs The Division-betan

Ett dygns försprång för en av de tre spelmaskinerna.

#the-division-2


Medlem
Datumet klart – då körs The Division-betan

För dom som inte vet kan du KÖPA en beta-key från G2A.com för ca 10kr. Jag har gjort det och fungerade utmärkt, detta är för intressant för att inte testa/chansa att få en "legit" key.

Medlem

Det går också att förboka på Webhallen eller CDON för att få nyckel. Vill man inte ha spelet är det bara att avboka.

Medlem

Självklart jobbar man den helgen!

Känner mig som Patches O'houlihan i dodgeball när han får "Luck of the irish" skylten på sig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bojkott:

Det går också att förboka på Webhallen eller CDON för att få nyckel. Vill man inte ha spelet är det bara att avboka.

Precis det jag alltid gör. Funkar fint.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Power_Metal:

Har inte riktigt fattat det här men är The Division ett multiplayer spel med en singelplayer del eller är det tvärtom?
Vill veta det innan man bokar:)

Du kan spela igenom hela storyn utan att groupa upp med andra om du så vill men det är ett multiplayer coop-spel med pvp inslag(endast i darkzone) i grund och botten. Förutom dem som du har groupat upp med så kommer man bara stöta på andra spelare i safezones och i darkzone, så om du springer ut solo i pvezonen så kommer du inte möta andra spelare och kan således upptäcka storyn och omgivningarna i din egna takt.

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av Power_Metal:

Har inte riktigt fattat det här men är The Division ett multiplayer spel med en singelplayer del eller är det tvärtom?
Vill veta det innan man bokar:)

Du kan spela igenom hela storyn utan att groupa upp med andra om du så vill men det är ett multiplayer coop-spel med pvp inslag(endast i darkzone) i grund och botten. Förutom dem som du har groupat upp med så kommer man bara stöta på andra spelare i safezones och i darkzone, så om du springer ut solo i pvezonen så kommer du inte möta andra spelare och kan således upptäcka storyn och omgivningarna i din egna takt.

Tack för svaret:)

Medlem
Skrivet av Power_Metal:

Har inte riktigt fattat det här men är The Division ett multiplayer spel med en singelplayer del eller är det tvärtom?
Vill veta det innan man bokar:)

Så vitt jag vet finns det ingen singleplayer i spelet, men jag är inte helt hundra.

Medlem

Ska bli kul att prova!

Medlem

Ska bli väldigt intressant och testa!. Hoppas det är så bra som jag tror det är!.

Medlem

Livets ironi: jag kommer vara bortrest just precis då.

Ska nämligen till New York

FM-guru
F.d. Sisyr

Fuck, inte rätt datum. Kommer hem från jobb i början av februari. :'(

Medlem

Fick nyckel igår från webhallen, gamestop har också högvis med vouchers.

Medlem

Great, har lyckats fixa nyckel men är bortrest just den helgen.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

1
Skriv svar