Rainbow Six: Siege blir tuffare mot fuskare

Robot
Rainbow Six: Siege blir tuffare mot fuskare

Istället för varningsskott kommer ditt konto att avrättas.

#tom-clancys-rainbow-six-siege


Medlem
Rainbow Six: Siege blir tuffare mot fuskare

Helt klart rätt. fuck fuskare

Medlem

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

Medlem
Skrivet av onliner72:

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

lär ju bli bättre senare så förstår inte din rage

Medlem

kom en uppdatering i förrgår som bättrade på det.

Geeks Gaming
Skrivet av zliddret:
Skrivet av onliner72:

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

lär ju bli bättre senare så förstår inte din rage

Köper man ett spel som ha matchmaking så vill man att de ska funka direkt inte senare.
Alla spel som kör ett lobby system har alltid failat hårt. (Undantaget CSGO)

Medlem
Skrivet av onliner72:

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

Asså spelet funkar hur bra som helst för mig nu !

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av onliner72:

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

lär ju bli bättre senare så förstår inte din rage

Köper man ett spel som ha matchmaking så vill man att de ska funka direkt inte senare.
Alla spel som kör ett lobby system har alltid failat hårt. (Undantaget CSGO)

Nosgoth hade utan tvekan ett sämre system... Tycker inte rainbow siege är så dåligt.. Har sällan problem att hitta matcher. Csgo skulle jag inte ta fram som ett gott exempel då man ofta blir matchade med smurfar och fuskare..


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av onliner72:

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

lär ju bli bättre senare så förstår inte din rage

Köper man ett spel som ha matchmaking så vill man att de ska funka direkt inte senare.
Alla spel som kör ett lobby system har alltid failat hårt. (Undantaget CSGO)

Nosgoth hade utan tvekan ett sämre system... Tycker inte rainbow siege är så dåligt.. Har sällan problem att hitta matcher. Csgo skulle jag inte ta fram som ett gott exempel då man ofta blir matchade med smurfar och fuskare..

Jag hade köpt spelet day one om dom inte hade MM. Kände på mig exakt hur det skulle bli. MM är något av det absolut sämsta som hänt gaming senaste åren.

Medlem

Bra! Det finns ingen som helst anledning att inte ta i med hårdhandskarna när det kommer till fuskare i online-spel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Bra, bort med fuskarna för alltid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rätt! Tror ingen gråter över att en fuskare stängs av. Tvärtom, jag kommer klappa händer

Medlem

Upplever inga matchmaking problem och då köar vi som 4a som oftast. Kötid på ca 30sec till 1½ minut. Helt godtagbart

Medlem

Nice med bättre straff mot fuskare.
Brukar ta ca 20-60s att hitta game när vi köar som 3-4, snabbare när man kör 5 då man inte behöver hitta lagkamrater också.

Medlem

Man borde kasta ut idioter som begår team kill.

Medlem
Skrivet av TenderInkFish:

Man borde kasta ut idioter som begår team kill.

vote kick?

Medlem

Bra är det enda jag har att säga


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Om det resulterade i att folk blev bannade från Uplay är jag övertygad om att många fler skulle fuska!

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Upplever inga matchmaking problem och då köar vi som 4a som oftast. Kötid på ca 30sec till 1½ minut. Helt godtagbart

Håller med. Efter senaste patchen kanske de tar ca 30sek till 1.30 för att matchen skall börja. Riktigt bra.

Medlem

Har spelat det ganska flitigt sen det kom, men har bara stött på misstänkta fuskare ett fåtal gånger av alla matcher jag kört.
Den värsta gången satte jag mig till och med och skrev till Ubisofts antifuskavdelning (de har en mailadress för detta) och la med en screenshot på poängtavlan med deras namn. Fick svar efter någon dag att de skulle ta sig en titt.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av onliner72:

Hur hinner folk fuska man kan ju knappt komma in och spela... Matchmakingen i detta spel är det sämsta på många år specielt när man spelar i en Squad..

lär ju bli bättre senare så förstår inte din rage

Så man ska snällt bara acceptera att spelet är trasigt första månaderna?
Dummaste kommentaren jag läst på länge.

Vissa utav oss tycker inte att det är kul att betala 600 sek för att bli en betatestare, du kanske tycker det.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar