Söker spelare att spela med i Elite: Dangerous

Medlem
Söker spelare att spela med i Elite: Dangerous

Sitter och väntar på Horizon release om någon dag, har suttit och lirat sönder betan och landa på fan tusentals planeter hur som helst, Jag söker någon som villa åka i wing och frakta runt skit överallt och hova in cash, just nu sitter jag i en Type 7 med 232 lastplats. Har runt 35mill övers i skrivande stund och har en bra rutt jag kör redan som ger mig runt 800k per 15min.

hur som helst så i horizon och när jag får tag på tillräkligt med crediter så vill jag köpa mig en Python och har funderat på att börja leka med mining, vet redan ett grymt ställe för det.

Någon som känner sig träffad och är runt i samma sits kanske så skicka ett mess,

heter vXVirus i spelet.

Medlem

jag skulle gärna hoppa på, dock vet inte om du vill lira med en nub som jag har tror en explorer för 1 mille och thats it själv väntar på Horizon också och har förbokat


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:

jag skulle gärna hoppa på, dock vet inte om du vill lira med en nub som jag har tror en explorer för 1 mille och thats it själv väntar på Horizon också och har förbokat

Hehe jag kan tänka mig att spela med spelare från alla slags erfarenheter , jag har sedan igår när jag skrev detta funderat på att köra lite exploration i horizon också, Asp explorer värkar väldigt mysig och man kan få bra cash från planeterna man scannar, + nu när man kan landa på planeterna runtom dom som är värd att scanna för samla in lite extra resurser när man åker omkring för höja t,ex din fds så man kan hoppa längre kan också ge mer gameplay. Adda mig på steam också sök vXVirus

Medlem

Sitter ganska ofta inloggad på Elite i väntan på Horizon nuförtiden, så det är bara att lägga till "Nils Gaewin" i spelet för den som vill ha lite stöd. Flyter för tillfället omkring i rymden i en stridsduglig 300 milles Anaconda.

Dock så har jag en ganska tung studieperiod atm utanför spelvärlden, så vet tyvärr inte riktigt hur mycket "Wing" spelande jag hinner med innan nyåret.

Medlem

Hoppas det är Ok att jag lånar tråden lite med en fråga: Den nya "expansionen" Horizons, inkluderar den grundspelet? Det står också att det kommer ut mer content senare, kommer det vara gratis eller är det betal-DLC med?

// edit

Fann detta:

"Elite Dangerous: Horizons includes all Elite Dangerous content to date, and all players will continue to fly together in the same galaxy. "


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hoppas det är Ok att jag lånar tråden lite med en fråga: Den nya "expansionen" Horizons, inkluderar den grundspelet? Det står också att det kommer ut mer content senare, kommer det vara gratis eller är det betal-DLC med?

// edit

Fann detta:

"Elite Dangerous: Horizons includes all Elite Dangerous content to date, and all players will continue to fly together in the same galaxy. "

som alltid finns det upgraderings paket och vanliga paket, köper du det vanliga horizon packetet så följer vanliga speled med, och du kan börja spela det direkt tills horizon släpps om 4 dagar

och Horizon kallas för Season 2, så alla extra grejor dom ej hunnit fått igång för "expantionen" eller vad man ska kalla det för kommer du få med utan att betala extra

Medlem
Skrivet av Natrium:

som alltid finns det upgraderings paket och vanliga paket, köper du det vanliga horizon packetet så följer vanliga speled med, och du kan börja spela det direkt tills horizon släpps om 4 dagar

och Horizon kallas för Season 2, så alla extra grejor dom ej hunnit fått igång för "expantionen" eller vad man ska kalla det för kommer du få med utan att betala extra

Tack kompis. Blev ett köp ändå, så sitter och laddar ned just nu.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Natrium:

som alltid finns det upgraderings paket och vanliga paket, köper du det vanliga horizon packetet så följer vanliga speled med, och du kan börja spela det direkt tills horizon släpps om 4 dagar

och Horizon kallas för Season 2, så alla extra grejor dom ej hunnit fått igång för "expantionen" eller vad man ska kalla det för kommer du få med utan att betala extra

Tack kompis. Blev ett köp ändå, så sitter och laddar ned just nu.

Göttmos, adda mig ingame om du har några frågar som jag kan stå till tjänst med.,

elite D : vXVirus
Steam : vXVirus

Medlem

Tjenare rymdfarare!

Kör Elite då och då och tycker det är riktigt bra, saknar dock att lira med andra. Provade att köra mining i Wing och lite Bounty hunting...grymt roligt!

Går det att söka på spelare ingame? Jag hänger gärna på att lira!

Mvh
Micke (Cmdr Jaeger_X)

Medlem

just nu har det inte blivit så mycket elite för mig, har så mycket annat för mig men blir det mer kan jag säkert höra av mig.

1
Skriv svar