The Division får gratis DLC efter lanseringen

Robot
Medlem
The Division får gratis DLC efter lanseringen

Gratis är alltid gott. Men vi får se hur spelet blir först. Det jag har sett hitintills har fått min uppmärksamhet i alla fall.

Inaktiv

"Remove bullet sponge-feature DLC - $10"

Medlem

The Division, var inte det spelet som var så hett och hypat för ett par år sedan och skulle släppas redan 2014?

Medlem

"Gratis DLC". Allt de behöver göra, är att ta bort någon feature från spelet vid lansering, sen lägga tillbaka det som "gratis DLC" så att de ser bra ut. Så de kommer sälja spelet för en stor slant OCH ha mikrotransaktioner huh? Låter inte bra.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

The Division, var inte det spelet som var så hett och hypat för ett par år sedan och skulle släppas redan 2014?

Sovit under en sten eller?

Medlem
Skrivet av Turbodog:

"Remove bullet sponge-feature DLC - $10"

Du tyckte inte om Mass effect, Borderlands eller destiny heller förstår jag?

Medlem

Magnus Jansen sa detta om free dlc, "Well I prefer the terminology that "updates" are free content and "DLC" is paid."

Så ta det försiktigt med ordet "gratis dlc".

Medlem

Tyckte spelet såg intressant ut första gången dom visade det.
Men nu känns det bara meh.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Tror dom folk är dumma på riktigt eller vad är det frågan om?

Göra ett spel, skära 1/3 och sen släppa det som extra utgåva.

Göra en Destiny bara sådär.

Medlem

Gratis DLC efter lansering, borde vara gratis DLC före lansering...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tyvärr tappat all hype. Vore skoj med ett demo innan köp så man kan utvärdera. Hur stor är chansen tror ni? Lura alla på deras pengar istället.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Turbodog:

"Remove bullet sponge-feature DLC - $10"

Du tyckte inte om Mass effect, Borderlands eller destiny heller förstår jag?

Skulle väl va Mass Effect 2 då.
Annars nej.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Tyckte spelet såg intressant ut första gången dom visade det.
Men nu känns det bara meh.

Får man fråga vad som ändrats så pass mycket att spelet gått frän intressant till meh? Många tycks vara av samma uppfattning så jag vet inte om jag, som gillade alfan och fortfarande är intresserad, har missat något

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av b0ne:

Tyvärr tappat all hype. Vore skoj med ett demo innan köp så man kan utvärdera. Hur stor är chansen tror ni? Lura alla på deras pengar istället.

Ptja, kommer en beta som är busenkel att delta i. Borde ge dig en beetydligt bättre uppfattning om spelet än en demo.

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av skogsvilden:

The Division, var inte det spelet som var så hett och hypat för ett par år sedan och skulle släppas redan 2014?

Sovit under en sten eller?

Näe, men troligtvis i skogen...

Medlem
Skrivet av b0ne:

Tyvärr tappat all hype. Vore skoj med ett demo innan köp så man kan utvärdera. Hur stor är chansen tror ni? Lura alla på deras pengar istället.

Har dom inte sån där refund-grej som steam startade med för inte så länge sedan? Så man kan lämna tillbaks spelet om man spelat mindre än en timme, lr vad det är. Isf blir det ju som ett demo.

Medlem

Som att hugga av en snutt när det är färdigt och säga att är gratis extramaterial som egentligen borde vara i spelet från början.

Skrivet av trashlight:
Skrivet av Turbodog:

"Remove bullet sponge-feature DLC - $10"

Du tyckte inte om Mass effect, Borderlands eller destiny heller förstår jag?

Lämna borderlands utanför detta. Deras Dlc var faktiskt riktigt bra.

Medlem

Det är konstigt det här med Micro transaktioner för i denna intervjuen säger Massive en annan sak eller det kanske var innan Ubisoft tvingade dem att införa skiten.

http://www.vg247.com/2016/01/15/the-divisions-level-cap-solo-...

1
Skriv svar