Half-Life: Opposing Force får en fortsättning med fristående uppföljaren Prospekt

Robot
Half-Life: Opposing Force får en fortsättning med fristående uppföljaren Prospekt
Medlem
Half-Life: Opposing Force får en fortsättning med fristående uppföljaren Prospekt

Jag gillade verkligen HL1 med dom där Marines och baser och det där, konspirationen, lite som Xfiles, dom hade ciggsnubben vi hade gman.

Fast, sedan blev det lite för mycket, precis som Xfiles, det blev bara aliens, svårt och jobbigt och alla hade problem kors och tvärs.

HL3 kanske kommer vara inne i solen eller något sådant, det verkar vara en logisk fortsättning på allt nu mera.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Modlove <3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lirade igenom opposing force i höstas, kul expansion

Inaktiv

Min hype är sval. Inte för att det är en mod eller för att det är fanskapat utan därför att det tycks rätt snålt på nytt innehåll. Opposing forces innehöll en helt ny uppsättning vapen, nya fiender, ny dialog etc. Prospekt verkar mest vara nya banor. Fiender och vapen är samma som i HL2.

Medlem

Confirmed?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag gillade Opposing Force med undantag av slutet.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Jag gillade Opposing Force med undantag av slutet.

Ja men så kände vi alla med HL1 också.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Min hype är sval. Inte för att det är en mod eller för att det är fanskapat utan därför att det tycks rätt snålt på nytt innehåll. Opposing forces innehöll en helt ny uppsättning vapen, nya fiender, ny dialog etc. Prospekt verkar mest vara nya banor. Fiender och vapen är samma som i HL2.

Håller med, blev först glad tills jag såg videon. Vette fan om jag ids testa detta överhuvudtaget.

Medlem

Hoppas det inte är sant det där med att Valve inte hörde av sig när killen suttit och skapat detta mästerverk i deras motor som DE byggt. De borde känna sig hedrade, hoppas de gör det.

Medlem

Fanskapat - Made by Satan (TM)

Spela på egen risk...

Medlem
Skrivet av Korken:

Fanskapat - Made by Satan (TM)

Spela på egen risk...

Jaha, nu är det så jag kommer att läsa det framöver...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

som sagt, när inte valve gör det så gör vi fans och spelare det åt dem. Valve är ju inge spelutvecklare längre.

Medlem

Är en stor modd-entusiast, men... det där såg bara alldeles för generiskt ut. Som en custom map till Gmod, typ.

Jag menar, se på Black Mesa. Se på Minerva. Till och med det väldigt blygsama HL2 Update är ju ljusår förre detta.

Och säg inte att rösten som talade skulle vara Gman? För isåfall så har jag ingen ytterligare kommentar.

1
Skriv svar