Varsågod, här är The Divisions grafikinställningar på pc

Medlem

Känns som att detta spel kommer få mitt 980 vars överklock jag är grymt nöjd med 1500 MHz core och 8 000 mhz. Att helt gå på knäna jag hoppas in int det, men köpsuget kanske blir för starkt med tanke på att AMDs artic Islands och nvidias pascal blir första nod sänkninkningwn inom grafikkort på 4 - 5 år då chansen att få se högre predtanfshopp än tidigare ät väldigt stor förhoppningsvis kommer korten överklocka bättre, men jag är orolig för högre strömläckage,

Medlem

Fortsättning, länkade denna häromdagen. Men den är värd att kolla på. https://www.youtube.com/watch?v=uv5OXQayi2o

Medlem

Här är filmen.

Säger dock inte så mycket om grafiken eftersom att den var inställd på low. Ser dock inget om Dynamic GI. Så vi kan nog med 99% säkerhet säga att åtminstone det har plockats bort. Man får väl hoppas på att det kommer någon mod som lägger till det så småningom.

Medlem
Skrivet av Sille:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Sille:

Sist ett Svensk företag gjorde ett bra jobb var SOMA men sist massiv gjorde ett bra spel var Ground control 2 som släpptes för ca 12 år sedan.

Soma släpptes i september förra året. Kan du berätta hur många svenska titlar som släppts sen dess? Att säga att det senaste bra släppet är ett halvår gammalt tycker jag mest motbevisar din egen poäng.

Sant och det senaste bra spelet var då Battlefield 2142.

Kan du svara på frågan istället? Hur många svenska titlar har släppts sen september? Och vem är det du utgår ifrån när du säger att BF 2142 är det senaste bra spelet? Om svaret är "jag" kan du låta bli att svara och behålla ditt huvud uppe i röven. Starbreeze har spottat ur sig ett prisbelönat Brothers och även ett Payday 2 som gick med vinst veckan innan release. Nu om ett par veckor släpps Unravel. Finns gott om spel som anses vara väldigt bra på flera sätt.

Medlem

Ingen FOV-inställning?! Snyft. Så trött på konsoll-fov i nya spel. Som att man är som en 90-åring som kör bil med fejset tryckt mot vindrutan.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Sille:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Sille:

Sist ett Svensk företag gjorde ett bra jobb var SOMA men sist massiv gjorde ett bra spel var Ground control 2 som släpptes för ca 12 år sedan.

Soma släpptes i september förra året. Kan du berätta hur många svenska titlar som släppts sen dess? Att säga att det senaste bra släppet är ett halvår gammalt tycker jag mest motbevisar din egen poäng.

Sant och det senaste bra spelet var då Battlefield 2142.

Kan du svara på frågan istället? Hur många svenska titlar har släppts sen september? Och vem är det du utgår ifrån när du säger att BF 2142 är det senaste bra spelet? Om svaret är "jag" kan du låta bli att svara och behålla ditt huvud uppe i röven. Starbreeze har spottat ur sig ett prisbelönat Brothers och även ett Payday 2 som gick med vinst veckan innan release. Nu om ett par veckor släpps Unravel. Finns gott om spel som anses vara väldigt bra på flera sätt.

De jag vet är Star wars battlefront och Just cause 3 är de 2 PCspel jag känner till, jag gillade igen av dessa spel och jag gillar ingen av dina ovan förutom BF 2142.

Då Justin Bieber har vunnit ett flertal priser för sin "musik", enligt dig så är han väldigt bra då han har vunnit priser. Men det betyder inte att jag kommer gilla det han gör.

Alla har rätt att tycka vad de vill i ett subjektivt ämne, nu gå hem och lär dig att även fast du skriver på internet finns det inga anledningar till att inte visa proper respekt för andra individer.

Medlem
Skrivet av Sille:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Sille:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Sille:

Sist ett Svensk företag gjorde ett bra jobb var SOMA men sist massiv gjorde ett bra spel var Ground control 2 som släpptes för ca 12 år sedan.

Soma släpptes i september förra året. Kan du berätta hur många svenska titlar som släppts sen dess? Att säga att det senaste bra släppet är ett halvår gammalt tycker jag mest motbevisar din egen poäng.

Sant och det senaste bra spelet var då Battlefield 2142.

Kan du svara på frågan istället? Hur många svenska titlar har släppts sen september? Och vem är det du utgår ifrån när du säger att BF 2142 är det senaste bra spelet? Om svaret är "jag" kan du låta bli att svara och behålla ditt huvud uppe i röven. Starbreeze har spottat ur sig ett prisbelönat Brothers och även ett Payday 2 som gick med vinst veckan innan release. Nu om ett par veckor släpps Unravel. Finns gott om spel som anses vara väldigt bra på flera sätt.

De jag vet är Star wars battlefront och Just cause 3 är de 2 PCspel jag känner till, jag gillade igen av dessa spel och jag gillar ingen av dina ovan förutom BF 2142.

Då Justin Bieber har vunnit ett flertal priser för sin "musik", enligt dig så är han väldigt bra då han har vunnit priser. Men det betyder inte att jag kommer gilla det han gör.

Alla har rätt att tycka vad de vill i ett subjektivt ämne, nu gå hem och lär dig att även fast du skriver på internet finns det inga anledningar till att inte visa proper respekt för andra individer.

Så du går in i en diskussion med främlingar på internet med värdegrunden att det är din egen åsikt om spelbetyg som alla ska vara utgångspunkten alla utgår ifrån, och alla även känner till från början? Ledsen att göra dig besviken, pysen.

12
Skriv svar