Assassin's Creed-filmen är färdiginspelad

Robot
Assassin's Creed-filmen är färdiginspelad
Medlem
Assassin's Creed-filmen är färdiginspelad

Kul! Det ska bli intressant hur väl utförandet blir.

Medlem

Älskar Fassbender! Hoppas det inte blir en Hitman bara.

Medlem

några dager efter nya star wars? är inte den beräknad till maj 2017?

Medlem

Har för mig att en polare sa till mig att andra delen av Star Wars kommer 2017


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Har för mig att en polare sa till mig att andra delen av Star Wars kommer 2017

Episod 8 kommer 2017. Dock så kommer Rogue One i december.

Medlem

Får alltid hoppas på det bästa.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Jimmy89:
Skrivet av Tapiwen:

Har för mig att en polare sa till mig att andra delen av Star Wars kommer 2017

Episod 8 kommer 2017. Dock så kommer Rogue One i december.

Let the milking begin !

Medlem

Jag är faktiskt väldigt spänd på detta, det känns som det finns en hög ambitionsnivå bakom projektet som är över det man förväntar av det här typen av film.

Känslan är lite att det kan bli en fet intetsägande dud med trötta actionscener som avlöser varandra. Men också att det kan vara en ordentligt positiv överraskning. Håller tummarna.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Har för mig att en polare sa till mig att andra delen av Star Wars kommer 2017

"Har för mig att en polare sa"? - Har du inte wikipedia på din dator?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Dom sa aldrig Simon says ...........

Medlem

vilket år detta blir warcraft och assasins creed dock är jag ingen Assasins creed fan direkt men kmr endå kolla

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

De som har skrivit screenplayen till filmen ligger bakom succéfilmer som Transporter Refuled så jag är väldigt skeptisk :P.

Skrivet av brandter:
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

De som har skrivit screenplayen till filmen ligger bakom succéfilmer som Transporter Refuled så jag är väldigt skeptisk :P.

Oj, men då vet vi nog vad det blir för film.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

Han var ju formidabel som Magneto...

Medlem

Om det är ett bra manus och bra driv i storyn kan det här bli super. Men om de, som med många filmer av idag, förlitar sig än en gång på CGI fights mest hela tiden lär den snabbt glömmas.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

Han var ju formidabel som Magneto...

Inte mycket action som magneto, han springer inte omkring och gör parkour :). Men jag ser inget problem med Fassbender.

Skrivet av brandter:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

Han var ju formidabel som Magneto...

Inte mycket action som magneto, han springer inte omkring och gör parkour :). Men jag ser inget problem med Fassbender.

Precis. Han stirrar på folk och gör miner och räcker ut sina händer. Förhoppningsvis är han grym i AssCreed.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av brandter:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

Han var ju formidabel som Magneto...

Inte mycket action som magneto, han springer inte omkring och gör parkour :). Men jag ser inget problem med Fassbender.

Precis. Han stirrar på folk och gör miner och räcker ut sina händer. Förhoppningsvis är han grym i AssCreed.

Tycker att Fassbender fungerar alldeles utmärkt i en actionroll, vilket han bland annat visar i 300 (även om jag inte tycker att den filmen är särskilt bra längre).

Medlem
Skrivet av Vamp:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av brandter:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av walter_iego:

Njae, är skeptisk. MF är ingen actionskådis på det sätt som filmen kräver, enligt mig.

Han var ju formidabel som Magneto...

Inte mycket action som magneto, han springer inte omkring och gör parkour :). Men jag ser inget problem med Fassbender.

Precis. Han stirrar på folk och gör miner och räcker ut sina händer. Förhoppningsvis är han grym i AssCreed.

Tycker att Fassbender fungerar alldeles utmärkt i en actionroll, vilket han bland annat visar i 300 (även om jag inte tycker att den filmen är särskilt bra längre).

Tror verkligen inte att Fassbender är ett problem med filmen, tror att deras screenplay författare däremot är en risk till problem med tanke på vad de har gjort tidigare. Nog för att han inte gjorde någon riktig action scen i 300, allt var filmat i slow motion ;P. Men han är oftast väldigt bra i det han gör.

1
Skriv svar