Playstation 4 in- ear Stereo Headset

Medlem
Playstation 4 in- ear Stereo Headset

Playstation 4 in- ear Stereo Headset

Jag köpte dessa idag för behövde ett nytt headset. Då de jag har till min telefon är de sämsta jag använt, för mina monster hörlurar gick sönder.

Såg att dessa hade brusreducering i sig och sedan mute knapp.
Jag älskar hörlurar, nästan lika mycket som spel och fotografera.

Så tänkte använda dessa i några dagar och sedan skriva ett omdöme.
Jag kommer jämföra dessa med PS wireless surround sound 7.1 headset, Astro A50, och Skullcandy Plyr1. Alla dessa har surround sound. men kan vara bra att få en jämförelse iallafall. Kommer även jämföra de med det headsetet man får till PS4an, då dessa är mer lika varandra än de andra.

Tänkte även jämföra dem för mig själv, med mina Blue Mo Fi hörlurar och Audio technica ATH- M50x när det kommer till musik. Men är bara för jag är nyfiken på hur mycket de kan göra med sån liten yta att jobba på.

Mitt första intryck dock med bara designen, är positiv. Den har trådad kabel som känns väldigt bra. Kontrollerna på headsetet, känns väldigt lätt att hitta rätt knapp på, så är lätt att höja och sänka volymen utan att behöva titta ner.

Men om detta låter intressant, så håll ögonen öppna.
Så lägger jag upp ett omdöme om hur de funkar i spel men även med musik och samtal.

#blogg

Medlem
Playstation 4 in- ear Stereo Headset

Köpte mig ett par astro a40 till min ps4. Funkar riktigt bra och nöjd med ljudet. Inte lika bra som mina beyerdynamic t7 med usb mic till pc men förväntar mig inte det heller.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hörlurar är underskattat! Köpte ett par sennheiser trådlösa att ha till TV spel "ibland" men ljudet och upplevelsen är så oändligt mycket bättre än ljudet från tvn så det slutade med att jag använder dom konstant, ibland under en hel dag xD

Medlem

kan säga en sak att ansluter du hörlurar till handkontrollen får du bara 2.1 ljud eftersom handkontrollen inte stöder mera. Om du vill ha 5.1 eller 7.1 måste du ansluta via optic där bak på konsollen

Medlem
Skrivet av Nightman76:

kan säga en sak att ansluter du hörlurar till handkontrollen får du bara 2.1 ljud eftersom handkontrollen inte stöder mera. Om du vill ha 5.1 eller 7.1 måste du ansluta via optic där bak på konsollen

Jodå jag vet ^^ men tack iallafall:)

1
Skriv svar