Heroes of the Storm får sin första Diablo II-hjälte

Robot
Heroes of the Storm får sin första Diablo II-hjälte
Medlem
Heroes of the Storm får sin första Diablo II-hjälte

Så jäkla coolt! Ser fram emot bägge två

Medlem

Nice hade väntat mig necron faktiskt. Men det står bara magikerns fömågor i artikeln.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av hestah:

Nice hade väntat mig necron faktiskt. Men det står bara magikerns fömågor i artikeln.

Uppdaterad med information om deras förmågor.


signatur
MEG
Medlem

Hoppas att de inför Necro till D3, vilket tyvärr lär inte hända


signatur

Death is only the beginning

Releasehästryttare

Dags att grinda ihop 30k gold då -.-

Medlem

OOOOOOOOOMG!!!

Nu saknas bara Imperius, Malthael, Mephisto och Baal!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Necromancer blir ett köp första dagen för min del.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Devan:

Dags att grinda ihop 30k gold då -.-

Jag kan lätt tänka mig att lägga 100 kr på necron direkt och skippa en pizza den månaden!

Medlem

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Du kan inte på fullaste allvar tro att spelet har dött ut redan. Kommer aldrig förstå mig på poängen med att posta såna här typer av kommentarer...
För övrigt så är hots ett väldigt kul spel speciellt om man spelar med några polare.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Vilka döda skräpspel spelar du fortfarande? För det finns garanterat ett par.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Ja varför skulle man inte? Grymt spel.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Newklear:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Du kan inte på fullaste allvar tro att spelet har dött ut redan. Kommer aldrig förstå mig på poängen med att posta såna här typer av kommentarer...
För övrigt så är hots ett väldigt kul spel speciellt om man spelar med några polare.

Tror Blizzard är dock lite besvikna på att HotS inte är "större", dom har ju slagit in sig ordentligt på just den marknaden.
Tecken på detta är ju alla jäkla nya uppdateringar och karaktärer som kommer nästan non-stop (Inte för att det är dåligt direkt).

Aldrig varit någon Moba fantast, men hoppas HotS får mer uppmärksamhet, för det är roligt att glo på Twitch.

Medlem
Skrivet av thaiming:
Skrivet av Newklear:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Vilka döda skräpspel spelar du fortfarande? För det finns garanterat ett par.

*Grabs some more popcorn*

Ja inte LoL i alla fall, det är minst lika illa.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ferren:
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Newklear:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Du kan inte på fullaste allvar tro att spelet har dött ut redan. Kommer aldrig förstå mig på poängen med att posta såna här typer av kommentarer...
För övrigt så är hots ett väldigt kul spel speciellt om man spelar med några polare.

Tror Blizzard är dock lite besvikna på att HotS inte är "större", dom har ju slagit in sig ordentligt på just den marknaden.
Tecken på detta är ju alla jäkla nya uppdateringar och karaktärer som kommer nästan non-stop (Inte för att det är dåligt direkt).

Aldrig varit någon Moba fantast, men hoppas HotS får mer uppmärksamhet, för det är roligt att glo på Twitch.

Tror nog inte de är så besvikna. Deras MOBA är redan det tredje största på marknaden, och bara en idiot skulle tro något annat än att det lär ta lång tid att rubba de två giganterna högst upp.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av thaiming:
Skrivet av Dunder:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Vilka döda skräpspel spelar du fortfarande? För det finns garanterat ett par.

*Grabs some more popcorn*

Ja inte LoL i alla fall, det är minst lika illa.

fortfarande en väldigt ful kommentar då hots är långt ifrån dött bara så du vet

Medlem
Skrivet av Remus:

OOOOOOOOOMG!!!

Nu saknas bara Imperius, Malthael, Mephisto och Baal!

skitspel jag vill ha mina pengar tillbaka


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av Remus:

OOOOOOOOOMG!!!

Nu saknas bara Imperius, Malthael, Mephisto och Baal!

skitspel jag vill ha mina pengar tillbaka

vilka pengar? spelet är gratis och varför ens kasta ut riktiga pengar i spelet när man inte måste?

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av saru:
Skrivet av Remus:

OOOOOOOOOMG!!!

Nu saknas bara Imperius, Malthael, Mephisto och Baal!

skitspel jag vill ha mina pengar tillbaka

vilka pengar? spelet är gratis och varför ens kasta ut riktiga pengar i spelet när man inte måste?

Sorry. skulle förtydligat att det är en liten "beef" mellan mig och Remus men HotS är riktigt dåligt fast kul.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av Remus:

OOOOOOOOOMG!!!

Nu saknas bara Imperius, Malthael, Mephisto och Baal!

skitspel jag vill ha mina pengar tillbaka

Haha! Jävla troll! Du älskar ju hots! Sluta jävlas med mig! Du vet jag blir arg och förbannad!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tss, diablo är ju d2-versionen, och han är ju en hjälte väl? Typ?

Skämt åsido, ser intressant ut. Gillade Necro väldigt mycket i d2, även om jag spelade Assassin/Amazon/druid mer... dock så tycker jag att Diablo-hjältarna är extra roliga att se eftersom man får gissa vilka förmågor de kommer få.

Medlem
Skrivet av Ferren:
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av Newklear:

Jahapp. Folk spelar alltså detta fortfarande?

Du kan inte på fullaste allvar tro att spelet har dött ut redan. Kommer aldrig förstå mig på poängen med att posta såna här typer av kommentarer...
För övrigt så är hots ett väldigt kul spel speciellt om man spelar med några polare.

Tror Blizzard är dock lite besvikna på att HotS inte är "större", dom har ju slagit in sig ordentligt på just den marknaden.
Tecken på detta är ju alla jäkla nya uppdateringar och karaktärer som kommer nästan non-stop (Inte för att det är dåligt direkt).

Ett tecken på att ett spel inte går så bra som förväntat är när utgivaren släpper nytt material. Är det det du menar? Då hoppas jag att det inte går bra för något spel.

1
Skriv svar