Nytt bärbart till stundande semester

Flakmonkey
Nytt bärbart till stundande semester

I början av februari bär det av till varmare breddgrader för en veckas semester på en plats där det inte finns något annat att göra än att slappa. Inga sevärdheter, ingen shopping och all inclusive. Det kommer alltså inte finnas någon orsak att lämna hotellområdet. Resan innebär också en hel del timmar på ett flygplan så man kan alltså konstatera att jag kommer ha en hel del timmar som måste fyllas med något.

Jag har såklart flera planer kring det men en stor del av tiden kommer jag tveklöst lägga på bärbart spelande och idag fick jag hem tre spel som jag tänkt ta mig an. Får ju se hur mycket lirade det blir till slut, man vet ju aldrig vad som händer när man väl är där, men jag ser verkligen fram emot att få spela dem. Är framförallt nyfiken på Dragon's Crown eftersom det är det jag vet minst om. Någon som har några erfarenheter från det? Skulle vara kul att veta vad ni tycker.

#blogg

Medlem
Nytt bärbart till stundande semester

Dragons crown är ju ett ganska ballt beat em up fantasy rpg, skön combat men väldigt meh story!

Flakmonkey
Skrivet av Luftman:

Dragons crown är ju ett ganska ballt beat em up fantasy rpg, skön combat men väldigt meh story!

Så värst mycket mer förväntningar än så har jag inte. Finns det något beat em up med intressant story?

1
Skriv svar