The Division-betan så stor att det blir förladdning

Robot
The Division-betan så stor att det blir förladdning

Från alla med slöa linor hälsar vi: tack!

#the-division-2, #massive


Medlem
The Division-betan så stor att det blir förladdning

Verkar även som Ubisofts ryska sida har "läckt" systemkraven. Postar dom här om någon skulle vara intresserad.

Tom Clancy’s The Division PC systemkrav

Minimum systemkrav

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (only 64-bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400 3.1 GHz or AMD FX @ 6100 @ 3.3 GHz
RAM: 6 GB
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 560 or Radeon HD 7770 AMD (2GB VRAM)
Hard Drive: 40 GB
DirectX: DirectX June 2010
Ljudkort: DirectX compatible
Kontroller: Windows-compatible keyboard, mouse, controller (optional)

Rekommenderade systemkrav

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (only 64-bit versions)
Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0GHz
RAM: 8 GB
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB) or AMD Radeon R9 290 (4 GB) or better
Hårddisk: 40 GB
DirectX: DirectX June 2010
Ljudkort: DirectX 9.0c support
Kontroller: Windows-compatible keyboard, mouse, controller (optional)

Medlem

Har inte hängt med i svängarna, är det en öppen beta? Gillade inte riktigt känslan på Xbone versionen når jag testade closed alpha men skulle vilja ge pc versionen ett försök


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Kajlie:

systemkrav

Verkar ju inte så farligt. Men varför ska förladdningen starta så sent.... sitter fan på keffaste linan eu

Medlem
Skrivet av Javas:

Har inte hängt med i svängarna, är det en öppen beta? Gillade inte riktigt känslan på Xbone versionen når jag testade closed alpha men skulle vilja ge pc versionen ett försök

Det sägs att svar på frågor finns i artikeln som är skriven. Men vad vet jag...

Medlem
Skrivet av Everchange:
Skrivet av Javas:

Har inte hängt med i svängarna, är det en öppen beta? Gillade inte riktigt känslan på Xbone versionen når jag testade closed alpha men skulle vilja ge pc versionen ett försök

Det sägs att svar på frågor finns i artikeln som är skriven. Men vad vet jag...

Åfan, skummade igenom artikeln lite för hastigt på kafferasten


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vilken tid imorgon släpper ni era intryck FZ?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Kajlie:

systemkrav

Verkar ju inte så farligt. Men varför ska förladdningen starta så sent.... sitter fan på keffaste linan eu

Inte? Jag tycker att 970 är att ta i om man förväntar sig en spelarbas av varianten större.

Medlem

970 som recommended e ju inte att ta i. Vill man ha nån vettig grafik så ska det krävas lite också. Beror ju på hur bra spelet är optimerat också så klart.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Ni menar väl DEMO?

Kommer ni ihåg ordet DEMO?

"BETA" lol

Medlem
Skrivet av PsyX:

Ni menar väl DEMO?

Kommer ni ihåg ordet DEMO?

"BETA" lol

Det gör de säkert, men demos hade sällan multiplayer och var aldrig tidsbegränsade, vilket numera är de enda skillnaderna.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av PsyX:

Ni menar väl DEMO?

Kommer ni ihåg ordet DEMO?

"BETA" lol

Det gör de säkert, men demos hade sällan multiplayer och var aldrig tidsbegränsade, vilket numera är de enda skillnaderna.

Demon var/är i allmänhet betydligt mer begränsade (i form av gameplay) än en beta, också.

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Det gör de säkert, men demos hade sällan multiplayer och var aldrig tidsbegränsade, vilket numera är de enda skillnaderna.

Battlefield 2 Multiplayer Demo säger HEJ!. Som var både multiplayer (därav namnet), OCH tidsbegränsat.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Brukar inte Demo vara en liten del av den färdiga variationen, medans beta är sista testerna innan release

Medlem
Skrivet av PsyX:

Ni menar väl DEMO?

Kommer ni ihåg ordet DEMO?

"BETA" lol

https://www.facebook.com/TheDivisionGame/posts/87170639961195...

Mängden data de får in på 3-4 dagar från 3 olika plattformar är mer än tillräckligt för att få reda på om servrar och andra underliggande system håller upp.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av FelixenS:

Det gör de säkert, men demos hade sällan multiplayer och var aldrig tidsbegränsade, vilket numera är de enda skillnaderna.

Battlefield 2 Multiplayer Demo säger HEJ!. Som var både multiplayer (därav namnet), OCH tidsbegränsat.

ICKE tidsbegränsat menar du?

Låt barnen ovan definiera vad en BETA och vad ett DEMO är

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av FelixenS:

Det gör de säkert, men demos hade sällan multiplayer och var aldrig tidsbegränsade, vilket numera är de enda skillnaderna.

Battlefield 2 Multiplayer Demo säger HEJ!. Som var både multiplayer (därav namnet), OCH tidsbegränsat.

ICKE tidsbegränsat menar du?

Låt barnen ovan definiera vad en BETA och vad ett DEMO är

BF2 DEMO.... mest antal timmar spenderade på ett DEMO någonsin. Sen gick man och köpte spelet när man tröttnade på samma bana dag in dag ut.

Har en 8350 och ett 970 och 8 gig ram men kan garantera att jag inte kan köra i 1200p 60 fps


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vill verkligen att detta skall vara ett kul spel. Men verkar som grafiken och spelet har fått lida ganska mkt sedan reveal...iaf enligt det jag sett på dem videos på tuben.

Medlem

Så hur får man en nyckel då?

Inaktiv
Skrivet av Cybersoul:

Så hur får man en nyckel då?

Jag fick helt random en nyckel från Nvidia.

Medlem
Skrivet av Turbodog:
Skrivet av Cybersoul:

Så hur får man en nyckel då?

Jag fick helt random en nyckel från Nvidia.

Samma här! Glöm inte kolla eran mail efter en nyckel, riktigt gott!

Fick dock ett konstigt mail från Ubisoft efter där dem tackar mig för att jag gjorde en pre-order trots att jag bara använt mig utav nyckeln från Nvidia, men antar att det bara var ett misstag.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av PsyX:

BF2 DEMO.... mest antal timmar spenderade på ett DEMO någonsin. Sen gick man och köpte spelet när man tröttnade på samma bana dag in dag ut.

Sof 2 mp test för min del, vet inte hur många hundra timmar jag lade ner på det. Även där var det bara en bana (och begränsat antal vapen/utrustning), men inte fan tröttnade jag för det. Kan ha haft något att göra med hur sjukt välbalanserad banan var också.

Medlem

Ja det såg ju riktigt tråkigt ut, inget jag kommer köpa

Medlem

Full auto in i någons huvud och fienden överlever som inget hänt?

En träff med en paintboll hade gjort mera effekt, kan inte spela sån här skit, hur snyggt det än är...

Medlem

Det är ju ett RPG och ingen shoter á la CS/BF osv, hade blivit ett ganska tråkigt spel om en boss skulle gå ner av en salva i huvudet på 3 sekunder. Men smaken är som baken I guess

Inaktiv

Jag förstår inte hur många kan ha fått för sig att detta kommer att bli som CS eller CoD eller BF?

The Division kommer att bli ett Taktiskt RPG shooter där inslag som stats, skills och luffa fiender kommer att vara det primära som vilket annat RPG som helst. Sedan är den då satt i en snar framtid men I grunden är det då ett RPG först och främst.

Spelet kan jämföras med Destiny eller Borderlands där man fick skjuta en del mot fienden för att de skulle gå ned. Där ska man göra jämförelsen och inte de andra fast paced FPS som finns.

KoP
Medlem
Skrivet av Oneone:

Vill verkligen att detta skall vara ett kul spel. Men verkar som grafiken och spelet har fått lida ganska mkt sedan reveal...iaf enligt det jag sett på dem videos på tuben.

Fast det kan väl vara kul även om grafiken inte är vad som först utlovades? Varför spelar folk annars spel såsom Minecraft etc etc?

Konstig inställning om man inte ger det en chans pga grafiken.

Medlem

När idag släpps embargot, så ni kan visa upp PC-versionen?

Inaktiv
Skrivet av WhiteWolf68:

När idag släpps embargot, så ni kan visa upp PC-versionen?

Ja när kommer artikeln FZ?

12
Skriv svar