Se gameplay från The Legend of Zelda: Twilight Princess HD

Robot
Medlem
Se gameplay från The Legend of Zelda: Twilight Princess HD

Gött de vore om man kunde lira Nintendo first party spel på typ, en PS4 eller PC

Inaktiv

Så sjukt taggad på detta.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Gött de vore om man kunde lira Nintendo first party spel på typ, en PS4 eller PC

Då skulle dom nog få sluta tillverka konsoler...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Gött de vore om man kunde lira Nintendo first party spel på typ, en PS4 eller PC

Finns ju alltid Dolphin till PC.

Det här kommer vilket som att bli ett givet köp. Nu hoppas jag bara på en Ocarina of Time remake till Wii U.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ANZIKTE:

Gött de vore om man kunde lira Nintendo first party spel på typ, en PS4 eller PC

Finns ju alltid Dolphin till PC.

http://www.gengame.net/wp-content/uploads/2014/06/zelda_wiiu_...

Det här kommer vilket som att bli ett givet köp. Nu hoppas jag bara på en Ocarina of Time remake till Wii U.

Tyvärr tror jag inte det kommer. De gjorde nysläppt till både Ocarina of Time och Majoras Mask till 3DS.
Så nintendo gör alltså N64 generationen till 3DS och gamecube generationen till Wii U.

Däremot återstår frågan om Skyward Sword remaken kommer till Wii U eller NX. För den lär ju komma den med :).


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

shi
Medlem

YES YES YES! Jag har helt missat detta. Jag gillar inte att spela Zeldaspel med wiikontroll, så detta blir ett givet köp! Hoppas dom även släpper skyward sword hd remake

Medlem

Taggad för spelet! Men fan vad dom där 2 är så pinsamma.

Medlem

Det enda spelet inom denna serie som är bra är Ocarina of time


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Freddan:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av ANZIKTE:

Gött de vore om man kunde lira Nintendo first party spel på typ, en PS4 eller PC

Finns ju alltid Dolphin till PC.

http://www.gengame.net/wp-content/uploads/2014/06/zelda_wiiu_...

Det här kommer vilket som att bli ett givet köp. Nu hoppas jag bara på en Ocarina of Time remake till Wii U.

Tyvärr tror jag inte det kommer. De gjorde nysläppt till både Ocarina of Time och Majoras Mask till 3DS.
Så nintendo gör alltså N64 generationen till 3DS och gamecube generationen till Wii U.

Däremot återstår frågan om Skyward Sword remaken kommer till Wii U eller NX. För den lär ju komma den med :).

Du har nog tyvärr rätt, men man kan alltid hoppas Skyward Sword HD lär nog i alla fall komma, men frågan är ju som sagt till vilken konsol? Jag vill säga Wii U, men allt beror väl på i fall NX kommer i år eller nästa år. Kanske vi får se det till båda konsolerna?

Medlem

Borde inte Nintendo försöka få ut EN ny Zelda till Wii U innan de släpper remakes på alla gamla till den, och hinner få ut en ny konsol?

Medlem

När jag såg artikeln: Wow, nya zelda är det verkligen nära nu??
Efter jag börjat kika på filmen: Men vafaaaaaaaan en till remake??!!?!?!!!!!!!!!!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Releasehästryttare
Medlem

transform in to human? Är Link människa?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Längtar jättemycket. Jag råkade ju tappa bort wiiutgåvan i en flytt för några år sen :'(

1
Skriv svar