Spänn pianotråden och lär dig mer om nya Hitman

Robot
Spänn pianotråden och lär dig mer om nya Hitman
Medlem
Spänn pianotråden och lär dig mer om nya Hitman

Jävla episodidioter dom är, blir bara förbannad.

Medlem

Hoppas vi iallafall får något slags verktyg så vi kan göra våra egna banor. Om vi inte får det så kommer detta spel bli ett stort "NOPE" för mig när det släpps iallafall, känns som att all content i spelet inte kommer uppnå AAA priset på 600kr.

Medlem

Ärke suck! Här var man hypad och hade Hitman högt upp på sin önskelista och så gör dom så här. Om ändå detta episod fenomen kunde dö ut, iaf inte användas på Hitman. Svin.

Medlem

Flopp incoming. TTG kan släppa avsnitt då deras spel är story driven. Dom fokuserar inte på gameplay utan storyn, vilket fungerar för dom. Men Hitman storyn är väldigt tunn i jämförelse och det är svårt att känna något för 47 då han inte säger speciellt mycket eller visar några känslor öht.
Nej, detta kommer floppa hårt.

Jaja säger inget om episod formatet förrns jag testat det.
Av nån anledning gör de så här så vi får helt enkelt se


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Inte intresserad av att spela Hitman som episodspel heller men förstår inte riktigt vad problemet är så många verkar ha med det?

de som vill spela episoder kan köpa spelet direkt och stötta utvecklingen av senare episoder.

Vi som vill ha hela spelet på en gång kan vänta tills sista episoden släpps och spela alla sen på en gång.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jaja säger inget om episod formatet förrns jag testat det.
Av nån anledning gör de så här så vi får helt enkelt se

När DLC går på maskerad...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är väll bara att vänta på Steam summersale 2017 när hela spelet finns till kanske ett något rabbaterat pris

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Inte intresserad av att spela Hitman som episodspel heller men förstår inte riktigt vad problemet är så många verkar ha med det?

Att det kommer som episodspel?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helt plötsligt och oväntat ser man mer fram emot Yandere Simulator. Didn't see that one coming.
Synd, alltid föredraget Agenten framför Ubisofts fulla, ragglande, balkongfastnande sjösjuka stabber.

1
Skriv svar