Egen bana i Far Cry 4, prova den!

Medlem
Egen bana i Far Cry 4, prova den!

Har gjort en egen karta i Far Cry 4. Testa den! Ettan heter den, anfall bana. Gjort den mest på skoj, min första. Prova gärna och tyck till, ris som ros är välkommet

Medlem
Skrivet av Tommi:

Har gjort en egen karta i Far Cry 4. Testa den! Ettan heter den, anfall bana. Gjort den mest på skoj, min första. Prova gärna och tyck till, ris som ros är välkommet

Visste inte att det gick att göra egna maps till FarCry 4. Äger inte spelet så kan dessvärre inte prova. Vore bra med en länk!

Medlem
Skrivet av Tommi:

Har gjort en egen karta i Far Cry 4. Testa den! Ettan heter den, anfall bana. Gjort den mest på skoj, min första. Prova gärna och tyck till, ris som ros är välkommet

Tack för tipset. ska kolla in den imorgon ,kul med lite nya kartor,länka gärna om du har lagt upp nåt klipp på tex youtube .kan inte fler som gjort kartor i Far Cry 4 editor skriva namnet på kartan så man kan testa.
Har själv satt ihop några kartor i Far Cry 4 editorn, länkar till ett par youtube klipp om nån vill kolla,inga märkvärdiga grejer.
Hyffsad editor men hade gärna kunna sätta ut fler fiender,föremål eller använda LUA som i Operation Flashpoint,,alla kartorna går att köra i co-op med en polare.
Kom gärna med konstruktiv kritik om ni testar kartan.

Här från min karta som heter Bridges.

https://www.youtube.com/watch?v=pZaplmzyddU

https://www.youtube.com/watch?v=C3jP01Wgngw

Här ett klipp från samma karta i dagsljus Bridges,day
https://www.youtube.com/watch?v=WOwf9YWLyhk

Medlem

Jag har inga länkar. Men kul om det går att söka upp min bana och se /testa. Ska kika på de länkar som finns ovan!!!

Medlem

Jäklar va fin bana. Så bra är inte min jag lagt upp. Mycket bra jobbat Sky one!!!

Medlem
Skrivet av Tommi:

Jäklar va fin bana. Så bra är inte min jag lagt upp. Mycket bra jobbat Sky one!!!

Tack så mycket,hoppas du gillar att spela den,finns en version med dagsljus också om du känner för att testa den.,länk till den under de andra länkarna.
Vet du om att Ubisoft har ett forum för Far Cry 4 mapeditorn där folk postar tips om kartor eller hur editorn funka,eller så kan du fråga mig så ska jag försöka hjälpa dig om du har några frågor om FC4 karteditor,med det jag kan och hinner.

Medlem

Bridges var riktigt rolig, vi spelade genom den mörka. Fem av fem i betyg!

Medlem
Skrivet av Tommi:

Bridges var riktigt rolig, vi spelade genom den mörka. Fem av fem i betyg!

Tack kul att höra,testade din karta ,gillar upplägget med öppen värld,fiender från alla håll.
La till den i favoriter och ska köra igenom den med en polare.

Medlem

Tack! Jag inser att banan inte är perfekt, men min första så den är vad den är. Borde haft fler waypoints motsvarande. Men kul att du testat den!

Medlem
Skrivet av Tommi:

Tack! Jag inser att banan inte är perfekt, men min första så den är vad den är. Borde haft fler waypoints motsvarande. Men kul att du testat den!

Bra förstakarta,det blir roligare och lättare ju fler man gör,hör gärna av dig om du har fler klara.
Tänkte lägga upp ett tråd här där man kan länka eller skriva namn på kartor som man själv gjort i FC4 karteditorn eller vill du göra det som tog upp ämnet?

Medlem
1
Skriv svar