Teckentolkad trallpunk

Skribent
Teckentolkad trallpunk

Den 19 februari ska jag äntligen gå på min första konsert med barndomsfavoriterna Charta 77. Detta har gjort att min spellista just nu uteslutande består av trallpunk, eller thrallpunk om man är skittråkig spelskribent på svinroliga FZ. Detta firas, ståndsmässigt, med en teckentolkad version av "ballande om den kaxiga myran".

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Teckentolkad trallpunk

Som döv teckenspråksbrukare uppskattar jag den första teckenspråkiga filmsnutten jag nånsin sett här på FZ
( även om det inte precis var spelrelaterat )
Så, tack för att du förgyllde min kväll

Skägg.
10 Chambers

Haha! Minns aldrig om det var Charta eller Dia Psalma jag studsade till live på Kafe 44. Många blåmärken efter den kvällen...


signatur
Skribent
Skrivet av Andaril:

Som döv teckenspråksbrukare uppskattar jag den första teckenspråkiga filmsnutten jag nånsin sett här på FZ
( även om det inte precis var spelrelaterat )
Så, tack för att du förgyllde min kväll

Då kan vi säga att det här är tillägnat dig och alla andra teckenspråksbrukare. Jättekul att du gillade det. Nu har du förgyllt min kväll.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha! Minns aldrig om det var Charta eller Dia Psalma jag studsade till live på Kafe 44. Många blåmärken efter den kvällen...

Man kan inte gå på punk utan att komma hem med blåmärken. Fick en känga i ansiktet senast jag såg The Leather Nun, men det var inget mot att stå nästan längst fram när Danzig körde Misfit-set. Jävlar i mitt hav.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fyfan, den här låten sjöng man som fan när man va en knatte i skolan.

1
Skriv svar