Mega Man-inspirerade Mighty No. 9 försenas för femtioelfte gången

Robot
Mega Man-inspirerade Mighty No. 9 försenas för femtioelfte gången
Medlem
Mega Man-inspirerade Mighty No. 9 försenas för femtioelfte gången

Lika bra det. Det som visats hittills har ju knappast imponerat någon.

Medlem

Spelet ser helt värdelös ut. Att folk står ut med att den här skojaren fortsätter med att göra det här.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av disinfect:

Lika bra det. Det som visats hittills har ju knappast imponerat någon.

Skrivet av MacNille:

Spelet ser helt värdelös ut. Att folk står ut med att den här skojaren fortsätter med att göra det här.

Jag tycker inte det ser värdelöst ut.. Ser faktiskt rätt så kul ut.
Men jag har inte donerat några pengar heller så jag har väl inget att vara arg över heller.

Medlem

Simon nöter Mega Man åt oss...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av disinfect:

Lika bra det. Det som visats hittills har ju knappast imponerat någon.

Skrivet av MacNille:

Spelet ser helt värdelös ut. Att folk står ut med att den här skojaren fortsätter med att göra det här.

Jag tycker inte det ser värdelöst ut.. Ser faktiskt rätt så kul ut.
Men jag har inte donerat några pengar heller så jag har väl inget att vara arg över heller.

Jämfört med Samtliga Mega man spelen samt Showelknight ser det totalt värdelöst ut.

Showel knight är ju närmast mer Mega Man än det här skräpet imo.

Medlem

Är inte så glad över stilen han/de valt att köra med - smaksak bara. Hade föredragit om det höll sig till 2D som på konceptbilderna i början. Får inga som helst "Megaman" vibbar av detta längre.

Flakmonkey
Skrivet av Hipshot:

Simon nöter Mega Man åt oss...

Indeed, borde kanske streama spektaklet?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av disinfect:

Lika bra det. Det som visats hittills har ju knappast imponerat någon.

Skrivet av MacNille:

Spelet ser helt värdelös ut. Att folk står ut med att den här skojaren fortsätter med att göra det här.

Jag tycker inte det ser värdelöst ut.. Ser faktiskt rätt så kul ut.
Men jag har inte donerat några pengar heller så jag har väl inget att vara arg över heller.

Vi som backade spelet fick en demo i höstas som var på ett par banor, var faktiskt riktigt underhållande. Hoppas bara att de får till variationen när hela spelet släpps så det inte blir för enformigt.

/ LordDaimos

Gen
Medlem

Kasst, men jag hoppas han senarelägger för att ha tid att polera spelet så det blir bra.

Moderator | Testpilot

Frågan är ju VARFÖR det skjuts bak. Är spelet inte "klart"? Har det med buggar att göra? Något problem de inte vet hur de ska lösa? Feedback från fans som ska in i spelet? Hade en plan men har snedat och kan inte komma tillbaka?

Finns så mycket som kan vara fel. Det jag känner väl är att spelet är så förbannat likt Megaman. Vilket är bra på ett sätt. Allas våran blå robot är ju jättekul att spela, men i samma veva så är det ju segt med en ren kopia.

Att man kan "dasha" och att grafiken ser nyare ut är inte tillräckligt för min del (Finns förhoppningsvis många ändringar jag inte har koll på).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Frågan är ju VARFÖR det skjuts bak. Är spelet inte "klart"? Har det med buggar att göra? Något problem de inte vet hur de ska lösa? Feedback från fans som ska in i spelet? Hade en plan men har snedat och kan inte komma tillbaka?

Finns så mycket som kan vara fel. Det jag känner väl är att spelet är så förbannat likt Megaman. Vilket är bra på ett sätt. Allas våran blå robot är ju jättekul att spela, men i samma veva så är det ju segt med en ren kopia.

Att man kan "dasha" och att grafiken ser nyare ut är inte tillräckligt för min del (Finns förhoppningsvis många ändringar jag inte har koll på).

Enkelt svar, dom ska släppa spelet på varenda konsol som finns därute..... IDIOTI....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar