Besvikelsen - Inget VR-stöd för The Witness

Robot
Besvikelsen - Inget VR-stöd för The Witness

Morgondagens pussliga släpp kan bara avnjutas i den verkliga verkligheten.

#the-witness, #braid


Medlem
Besvikelsen - Inget VR-stöd för The Witness

Bara de fixar vr stöd till slutet av mars så är jag nöjd!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Säkert lika bra att sätta in VR-stöd i en framtida patch, det är knappast någon betydande andel av spelarna som kommer att äga en VR-rigg när det släpps heller,


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Säkert lika bra att sätta in VR-stöd i en framtida patch, det är knappast någon betydande andel av spelarna som kommer att äga en VR-rigg när det släpps heller,

Helt rätt - men att slamdunka in en till releasen av Oculus kan vara all ide för att locka köpare. Speciellt när det inte finns allt för många VR redo lir tillgängliga. Får ta vara på chansen ju!

(jag har iofs fått ihopa ett 20tal vr spel nu - men har inte sett så många större titlar annonsera ut att de kommer ha VR stöd)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur ska konsolerna klara VR utan att vara lego när de knappt klarar av 720p?

Medlem

Kryp fram från stenen nu! En extern beräkningslåda såklart.

Skrivet av Sille:

Hur ska konsolerna klara VR utan att vara lego när de knappt klarar av 720p?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Sille:

Hur ska konsolerna klara VR utan att vara lego när de knappt klarar av 720p?

Killen har grepp om verkligheten!

Medlem
Skrivet av Sille:

Hur ska konsolerna klara VR utan att vara lego när de knappt klarar av 720p?

De sänker givetvis bildkvaliteten. PSVR-utvecklare ska sikta på 120 fps och om det inte går (för allting utöver väldigt enkla saker...) kan de köra 90 eller 60 (som sedan timewarpas till 120).

Det finns ingen extern beräkningslåda till PSVR förresten om nu någon trodde det på riktigt.

Medlem

Så konsolerna ska lämna grafik standarden från 2005 och gå tillbaka till lagom 1999?=P

1
Skriv svar