Se, ett Turtles-spel som faktiskt ser roligt ut

Robot
Se, ett Turtles-spel som faktiskt ser roligt ut

Platinum Games kanske kan få oss att sluta spela Turtles in Time på Snes...

#rocksteady-studios, #platinum-games, #teenage-mutant-ninja-turtles-mutants-in-manhattan


Medlem
Se, ett Turtles-spel som faktiskt ser roligt ut

Ser coolt ut.

Medlem

Hur fan kan man tycka att Donatello är coolast?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

raphael e ju coolaste törtlen.

Medlem

Ser ut att vara ett bra spel på det lilla man kan utläsa. Men det är långt fram till målsnöret. Det saknas bra co-op spel, och Turtles som IP är som byggt för att vara kungar över Co-op. Vermintide, Gauntlet, L4d.. varför har inte dessa kopierats med Turtle-skin redan?

Också: Hur kan en läsare på en tech-sida som FZ inte tycka att Donatello är coolast?

Flakmonkey

Tror det är svårt att hitta en utvecklare som är bättre lämpad att göra Turtles rättvisa än Platinum Games,

Och Donatello ftw!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hur fan kan man tycka att Donatello är coolast?

Kan inte svara för alla andra, men när jag var liten tyckte jag nog han var coolast för att han har en lång pinne att slåss med. Kan ha hängt ihop med att det förmodligen var mest effektivt när man lekte som liten

Medlem

"Raphael is cool but crude" är ju tom i texten till introt.

Medlem

Foot Clan låter alltid lika badass

det är nått med grafikem som inte riktigt stämmer..ser lite för humm blekt ut typ


signatur

New life, New hope

Mos
Medlem

Om det är det till snes som är högst rankad så får jag allt säga att det blir svårslaget... Samt att det är 25 år sedan då det kom ut 91 inte 01!

Medlem

Leo är coolaste!

Gen
Medlem

Nån mer som plötsligt blev sugen på pizza?

Medlem

Platinum games alltså. Lyckas i stort sett alltid göra riktigt sköna lir.


signatur

Rawr

Medlem

1992 kom spelet till SNES, bättring på faktan FZ

Michelangelo är klart coolast med sina nunchucks!
Man tog ju 2 pinnar och spikade ihop med en snörstump som liten, sedan var man coolast i hela skogen (där man lekte).


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ser väldigt bra ut men så är det ju också Platinum och de är en av få utvecklare som kan göra serien rättvisa. Det bästa TMTN spelet jag kört är nog Turtels in Time men det här kan mycket väl komma att bli det bästa spelet baserad på serien någonsin. Jag har fullt förtroende för Platinum, Bayonetta tillhör ett av de bästa beat 'em up spel jag kört.

Efter att ha kollat på trailern var jag tvungen att kolla på introt till serien, håller än idag=).

Medlem

Kommer bli helmysigt det här spelet. Å självklart är Donatello den coolaste Töööörteln!!!!!!!!!


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Avgudade dom som knatte. Kul att se någon som tar hand om arvet och gör något vettigt av det, som inte bara är ren nostalgi, men som ser riktigt kul ut och är lite egen tolkning.

Och ser ju helt klart baserat ut på TMNT som jag minns det, så det är ett stort plus!

Medlem

Leonardo forever!

Hoppas att detta blir betydligt bättre än TMNT: Out of the shadows.

Medlem

Känns som ett givet köp. Jag och min transformersfanatiske fyraåring har nött Transformers Devastation sen i julas. Enda problemet är att han vill att jag ska köpa en komplett Devastator till honom nu, för 2000kr...

Medlem

Oj i sommar redan.

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Donatello är bäst för han har en lång pinne. Punktum.

MrX
Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Kleptoman:

Hur fan kan man tycka att Donatello är coolast?

Kan inte svara för alla andra, men när jag var liten tyckte jag nog han var coolast för att han har en lång pinne att slåss med. Kan ha hängt ihop med att det förmodligen var mest effektivt när man lekte som liten

Samma anledning här, det gäller Cheetara i Thundercats också men jag hade säkert fler anledningar än bara staven ^_^

Medlem

Neej! Det kan inte vara så bra som det ser ut. Måste.dämpa.hypen

Och "Raphael is cool but crude". Nuff said

Medlem

cool but RUDE? vadå crude?

Skrivet av Kleptoman:

Hur fan kan man tycka att Donatello är coolast?

För att storebrorsan hade Leo som favorit + Mike så då fick jag ta Don och Ralph, då valde jag Donatello


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Turtles 2 till Nes är lätt det bästa turtles spelet, enligt mig!!!

Medlem
Skrivet av MrX:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Kleptoman:

Hur fan kan man tycka att Donatello är coolast?

Kan inte svara för alla andra, men när jag var liten tyckte jag nog han var coolast för att han har en lång pinne att slåss med. Kan ha hängt ihop med att det förmodligen var mest effektivt när man lekte som liten

Samma anledning här, det gäller Cheetara i Thundercats också men jag hade säkert fler anledningar än bara staven ^_^

https://www.youtube.com/embed/YPm6wf8aNpo

Du tänker bara med staven...

För övrigt minns jag när de fick heta Hero Turtles då Ninja lät för våldsamt.

Medlem
12
Skriv svar