Nytt material till Black Ops 3 bjuder på trubbel i vattenlandet

Robot
Nytt material till Black Ops 3 bjuder på trubbel i vattenlandet
Medlem
Nytt material till Black Ops 3 bjuder på trubbel i vattenlandet

videon sade inte så mycket dock hade velat se lite av zombie delen också, men men tur man har seasonpass så, älskar dock dessa flummiga banor man får lira i black ops

Tänkte precis avinstallera det utan att ens har spelat ut SP-kampanjen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul! Men när kommer den till pc? Inga datum?
Jag har season pass. Trist att vänta.


signatur

autograph

Medlem

2feb för PS4, en månad efter för dom andra antar jag?

OT: ska bli najs med nya banor,men om de kunde fixa sina problem med spelet också vore najs.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tänkte precis avinstallera det utan att ens har spelat ut SP-kampanjen.

Om anledningen är att du tycker kampanjen är tråkig så kan du skita i att klara den med gott samvete. Sätter spoilervarning så läs inte om du tänker köra igenom kampanjen trots allt.

Allt som händer efter första uppdraget är en jävla komadröm,din karaktär dör på operationsbordet. Dom säger det inte rakt ut vid spelets slut utan är en del av texterna som flashar förbi när varje uppdrag startas. Faktum är att det finns en hel historia i dessa texter som handlar om Taylors team efter din karaktär dött.


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:
Skrivet av walter_iego:

Tänkte precis avinstallera det utan att ens har spelat ut SP-kampanjen.

Om anledningen är att du tycker kampanjen är tråkig så kan du skita i att klara den med gott samvete. Sätter spoilervarning så läs inte om du tänker köra igenom kampanjen trots allt.

Allt som händer efter första uppdraget är en jävla komadröm,din karaktär dör på operationsbordet. Dom säger det inte rakt ut vid spelets slut utan är en del av texterna som flashar förbi när varje uppdrag startas. Faktum är att det finns en hel historia i dessa texter som handlar om Taylors team efter din karaktär dött.

Det första jag tänkte var, vilken karaktär? Call of Duty har blivit så slapphänt att man knappt vet vad de handlar längre om. Jag gillade en nivå i början av spelet, sedan blev jag mer och mer trött på det. Nu slipper jag spela genom det. Köpte Mass Effect-serien till PS3:an nu när det var rea. Något säger mig det blir mycket roligare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaha, spelar folk det här fortfarande

Medlem
Skrivet av autograph:

Kul! Men när kommer den till pc? Inga datum?
Jag har season pass. Trist att vänta.

Månaden efter.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Javas:
Skrivet av walter_iego:

Tänkte precis avinstallera det utan att ens har spelat ut SP-kampanjen.

Om anledningen är att du tycker kampanjen är tråkig så kan du skita i att klara den med gott samvete. Sätter spoilervarning så läs inte om du tänker köra igenom kampanjen trots allt.

Allt som händer efter första uppdraget är en jävla komadröm,din karaktär dör på operationsbordet. Dom säger det inte rakt ut vid spelets slut utan är en del av texterna som flashar förbi när varje uppdrag startas. Faktum är att det finns en hel historia i dessa texter som handlar om Taylors team efter din karaktär dött.

Det första jag tänkte var, vilken karaktär? Call of Duty har blivit så slapphänt att man knappt vet vad de handlar längre om. Jag gillade en nivå i början av spelet, sedan blev jag mer och mer trött på det. Nu slipper jag spela genom det. Köpte Mass Effect-serien till PS3:an nu när det var rea. Något säger mig det blir mycket roligare.

Gör dig en tjänst & glo på en playthrough av uppdrag 6(eller är det 7?) samt det sista.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av autograph:

Kul! Men när kommer den till pc? Inga datum?
Jag har season pass. Trist att vänta.

Månaden efter.

Ok. Så är det ju, konstigt nog. Trist att det inte släpps samtidigt, när det ändå finns färdigt. Jag kommer ju ändå inte att köpa en konsol. Det är bara att vänta, som vanligt. Blir bara mer irriterad för varje gång!


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Javas:
Skrivet av walter_iego:

Tänkte precis avinstallera det utan att ens har spelat ut SP-kampanjen.

Om anledningen är att du tycker kampanjen är tråkig så kan du skita i att klara den med gott samvete. Sätter spoilervarning så läs inte om du tänker köra igenom kampanjen trots allt.

Allt som händer efter första uppdraget är en jävla komadröm,din karaktär dör på operationsbordet. Dom säger det inte rakt ut vid spelets slut utan är en del av texterna som flashar förbi när varje uppdrag startas. Faktum är att det finns en hel historia i dessa texter som handlar om Taylors team efter din karaktär dött.

Haha, Dallas-nivå.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jaha, spelar folk det här fortfarande

*tystnad* *ljudet av syrsor* ......... Jaha du kör ännu med den där lama kommentaren som inte fungerar alls, lycka till och för det andra ja folk kör, väldigt många faktiskt. Inte om man kanske jämför med andra spel men ja.

1
Skriv svar