Homefront: The Revolution

Robot
Homefront: The Revolution

De gamla TimeSplitters-utvecklarna återupplivar en fem år gammal FPS-flopp, men efter två timmar med flerspelarläget ser detta ut att bli långt ifrån den revolution vi utlovats.

#homefront-the-revolution, #homefront, #dambuster-studios, #ftl, #timesplitters


Medlem
Homefront: The Revolution

Ser riktigt dåligt ut faktist.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Tror det floppar tyvärr.

Medlem

Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?


signatur

P.L.U.R

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SorbP:

Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?

Oftast är det ju hyfsat polerade grejer som vi får se, men det händer ju att saker och ting går sönder. Vilket såklart skylls på tidig kod.


signatur
Gen
Medlem

Jag hade förhoppningar för detta spel...synd.

Medlem

Bara jag eller såg vapnet konstigt ut när han sköt? Det är liksom rekyl i själva pipan men inte i siktet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av SorbP:

Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?

Oftast är det ju hyfsat polerade grejer som vi får se, men det händer ju att saker och ting går sönder. Vilket såklart skylls på tidig kod.

Jag skulle troligtvis sitta och muttra surt, halvhögt för mig själv och spy ur mig kritiska kommentarer om hur jävla kasst allt är. Och sen avsluta med "Det här spelet kommer få ett lågt betyg när jag recenserar det i maj."

Sen skulle jag aldrig mer bli inbjuden till press events.

Medlem

Gillade första Homefront så de blir absolut ett köp.


signatur

Death by Snu Snu🥰

Inaktiv

Introfilmen till förra Homefront var häftig, därefter gick det utför rätt fort. Från dålig COD-kopia till dålig Far Cry-kopia, det här spelet ser dessvärre ju att hamna i budget-backen väldigt fort.

Medlem

Väldig synd, för det är ett jättebra koncept som skulle kunna bli riktigt bra.

Btw;

"bandesignen den största besvikelsen. Nivåerna beskrivs bäst som gråa, platta ruiner i ett oändligt rutnät. Här finns varken karaktär eller variation"

Sammanfattar mitt intryck av MGS:V: inget fel på den grafiska kvaliteten i from av texturer eller animationer, men samma trista gråbruna miljö nästan hela tiden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av SorbP:

Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?

Oftast är det ju hyfsat polerade grejer som vi får se, men det händer ju att saker och ting går sönder. Vilket såklart skylls på tidig kod.

Förstår det, men i det här fallet gick reportern hem och skrev en rätt dräpande artikel. Antar att man inte drygaste sånt här på plats för man vill inte bita handen.

Måste säga att jag uppskattar att FZ ändå säger till när det är skit! Viktigt för oss konsumenter.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Hur gick det med transkriberingen egentligen?
"gör vi inte bara fienderna fler"


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Skribent

Jag testade det ju lite på Gamescom (har för mig att jag skrev några rader om det också, men jag minns fan inte längre) och jag fick ungefär samma intryck som Tobias. Mediokert.

Medlem

UI'n och screenshotsen påminner fan lite om Warframe om någon spelat. Hade jag bara sett lite fort hade jag trott att det var ett warframe 2 eller nåt, med lite andra gubbar. Hehe.


signatur

“People”—Geralt turned his head—“like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves.”

1
Skriv svar