Se, ett Turtles-spel som faktiskt ser roligt ut

Medlem
Skrivet av maucau:

Känns som ett givet köp. Jag och min transformersfanatiske fyraåring har nött Transformers Devastation sen i julas. Enda problemet är att han vill att jag ska köpa en komplett Devastator till honom nu, för 2000kr...

Pappa-mätaren står högt i samhället om du gör det, inte vill du väl få han neglecta dig i framtiden - right?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

donatello är bäst, han fixar alltid nya grymma grejer och är op i varje tmnt spel han är med i.
michelangelo är coolast, han har bara skoj konstant.
leo är lärarens kelgris
raphael är snyftaren, han är som ett barn som inte kan dela med sig och får tantrum då o då.

så ser jag det iaf.

Medlem

Min favorit har alltid varit Michelangelo. Kanske för att jag älskar pizza lika mycket som honom

Medlem

Yes Turtles stor favorit när jag var liten och detta ser ut att vara blandning av den stilen från förr och och den nya fast lite mer åt det gamla

ungarna lär gilla det här också, dom älskar TMNT


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Strimlaren verkar arg:O

FM-guru
F.d. Sisyr

Leonardo och Raphael är ju solklart minst coolast. Sjukt ineffektivt med svärd/knivar som vapen i en värld där man inte får dra blod.

Vad är f.ö. poängen med maskeringen av ögonen när man är en enorm, muterad sköldpadda?

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av maucau:

Känns som ett givet köp. Jag och min transformersfanatiske fyraåring har nött Transformers Devastation sen i julas. Enda problemet är att han vill att jag ska köpa en komplett Devastator till honom nu, för 2000kr...

Pappa-mätaren står högt i samhället om du gör det, inte vill du väl få han neglecta dig i framtiden - right?

Först får han lära sig att de inte heter Skopis, Kranis, Borris, Flakis och Blandis, sen kan jag fundera på saken. Dessutom kallar Menasor för "Stor skräphög"...

Medlem

Alltså Platinum Games och Turtles, fy Fan vilket spel detta kommer bli alltså.

Medlem

15 år gammalt? 25 snarare

12
Skriv svar