Allt du behöver veta inför The Division-betan!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freffo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kajlie:

"PANIK!! Jag har inte fått access till betan, vad gör jag?!"

Går in på Kinguin och köper en nyckel för en tia

Bara förboka på webhallen och sedan avboka. Free keys.

Jag har fått 6 koder idag som inte har fungerat från webhallen...

Kontaktade supporten och tydligen kan de inte reggas förens betan är i gång. Riktigt skumt. Aldrig varit med om något sådant förut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kajlie:

"PANIK!! Jag har inte fått access till betan, vad gör jag?!"

Går in på Kinguin och köper en nyckel för en tia

Bara förboka på webhallen och sedan avboka. Free keys.

Jag har fått 6 koder idag som inte har fungerat från webhallen...

Kontaktade supporten och tydligen kan de inte reggas förens betan är i gång. Riktigt skumt. Aldrig varit med om något sådant förut.

Okej. Då förstår jag. En kompis till mig förhandsbokade spelet på Gamestop igår och han kunde skriva in koden via ubisoft hemsida. Sen fick han mail om en ny kod som ska skrivas in på Uplay för att sedan ladda ner. Antar att jag då sitter med 4 koder totalt. Blir kanske en utdelning när det väl fungerar.

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:
Skrivet av Turbodog:

Berätta gärna om fienderna är lika seglivade som innan. Det är en total dealbreaker för mig.

Hur kul skulle det vara om du dödar fiender och bossar med ett skott i skallen i tex Destiny?

Det fungerar i Destiny precis som i Halo, men är fienderna mänskliga och utan tung bepansring känns det onaturligt att de överlever ett magasin i överkroppen. Finns ju andra shooters som löser detta genom att låta dem vara mer träffsäkra och göra mer skada istället, vilket antagligen skulle fungera bättre här.

Medlem
Skrivet av miche:

https://contests.nvidia.com/en-us/the-division-beta-key-givea...

Nvidia bjuder.. förladdar det nu så det verkar legit

Tack som fan för tipset!
Det tog ett GÄNG försök för sidan e rätt hårt hamrad just nu tror jag, men nu har jag fått ett mail från Nvidia iaf.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Inte fått mail än om min kod till ps4an:/

Medlem

Från Nvidia länken får jag hela tiden bara "invalid code"..

edit* Tog en annan mail och fick en ny betakod. Då funkade det!


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kajlie:

"PANIK!! Jag har inte fått access till betan, vad gör jag?!"

Går in på Kinguin och köper en nyckel för en tia

Bara förboka på webhallen och sedan avboka. Free keys.

Jag har fått 6 koder idag som inte har fungerat från webhallen...

Mysko. Testade att förboka från Webhallen imorse när jag såg FZ:s nyhet. Fick koden efter några timmar. Skrev in den på Ubisofts Divisionsida, sidan var seg och tog god tid på sig men det gick bra och har förladdat klart...

Medlem
Skrivet av laban005:

Nån som kan bekräfta bullet sponge-ändringar?

Beror på om du spelar ensam eller i grupp. Ensam i samma level som mobsen med gear i samma level så dör dem skitenkelt, full grupp och göra ett mission på hardmode på level 8 så tål dem en jäkla massa, vilket leder till en hel del hektiska strider vilket i min åsikt är askul.

Medlem
Skrivet av Andaril:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kajlie:

"PANIK!! Jag har inte fått access till betan, vad gör jag?!"

Går in på Kinguin och köper en nyckel för en tia

Bara förboka på webhallen och sedan avboka. Free keys.

Jag har fått 6 koder idag som inte har fungerat från webhallen...

Mysko. Testade att förboka från Webhallen imorse när jag såg FZ:s nyhet. Fick koden efter några timmar. Skrev in den på Ubisofts Divisionsida, sidan var seg och tog god tid på sig men det gick bra och har förladdat klart...

Fick en kod från Nvidia som fungerade utan problem för en timme sen. Lite halvskumt att alla koder jag fick inte fungerade. Enligt Ubisoft support så var alla koderna tagna av andra användare.

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av laban005:

Nån som kan bekräfta bullet sponge-ändringar?

Beror på om du spelar ensam eller i grupp. Ensam i samma level som mobsen med gear i samma level så dör dem skitenkelt, full grupp och göra ett mission på hardmode på level 8 så tål dem en jäkla massa, vilket leder till en hel del hektiska strider vilket i min åsikt är askul.

Ok tack för svaret, ska bli kul att testa i helgen

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Inte fått mail än om min kod till ps4an:/

Förhandsbokat?

Inaktiv

Helt ok spel efter några h spelat. Några få buggar änsålänge. Rapporterat (bla om man har röd vision pga dålig health o dör så spawnar man om man rödtintad vision trots fullt liv...doH!

Frågan är om detta spel håller i längden..sätter ett stort frågetecken där.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kajlie:

"PANIK!! Jag har inte fått access till betan, vad gör jag?!"

Går in på Kinguin och köper en nyckel för en tia

Bara förboka på webhallen och sedan avboka. Free keys.

Jag har fått 6 koder idag som inte har fungerat från webhallen...

Kontaktade supporten och tydligen kan de inte reggas förens betan är i gång. Riktigt skumt. Aldrig varit med om något sådant förut.

What? Så folk som köpte via webhallen kan inte preloada betan förrens den har börjat? :S

Själv har jag beställt från CDON men dom sa till mig att deras beta keys är försenade och dom förväntar att dom kan skicka ut dessa under dagen.
Nu har jag iofs redan skaffat en key från nvidia och preloadat spelet så för min del gör det ju inget att dom är försenade.

Medlem
Skrivet av deathGasm:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kajlie:

"PANIK!! Jag har inte fått access till betan, vad gör jag?!"

Går in på Kinguin och köper en nyckel för en tia

Bara förboka på webhallen och sedan avboka. Free keys.

Jag har fått 6 koder idag som inte har fungerat från webhallen...

Kontaktade supporten och tydligen kan de inte reggas förens betan är i gång. Riktigt skumt. Aldrig varit med om något sådant förut.

What? Så folk som köpte via webhallen kan inte preloada betan förrens den har börjat? :S

Själv har jag beställt från CDON men dom sa till mig att deras beta keys är försenade och dom förväntar att dom kan skicka ut dessa underdagen.
Nu har jag iofs redan skaffat en key från nvidia och preloadat spelet så för min del gör det ju inget att dom är försenade.

Jag förboka mitt i Juni från webhallen och fick min kod för flera månader sen.

Medlem
Skrivet av laban005:
Skrivet av EpicGoblin:

Inte fått mail än om min kod till ps4an:/

Förhandsbokat?

Jodå, gjorde det två gånger såg jag igår haha.. Men ingen beta :/

Moderator | Testpilot

Är det någon som fått nycklarna från Webhallen att funka? Står FORTFARANDE att mina är "invalid".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av laban005:
Skrivet av EpicGoblin:

Inte fått mail än om min kod till ps4an:/

Förhandsbokat?

Jodå, gjorde det två gånger såg jag igår haha.. Men ingen beta :/

På ps store? Tydligen krångel för vissa att få tillgång till betan trots förhandsbokning, står bara unavailable på betan. En kompis drabbades o fick min extrakey, annars hade jag gett dig den

Medlem
Skrivet av laban005:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av laban005:
Skrivet av EpicGoblin:

Inte fått mail än om min kod till ps4an:/

Förhandsbokat?

Jodå, gjorde det två gånger såg jag igår haha.. Men ingen beta :/

På ps store? Tydligen krångel för vissa att få tillgång till betan trots förhandsbokning, står bara unavailable på betan. En kompis drabbades o fick min extrakey, annars hade jag gett dig den

  • text

Jag gjorde det på gamestop då jag jobbar där. Men ingen beta: / så ska testa och köpa på ps4. Jasså? :/ otur alla har! Men tack för tanken!

Medlem

Någon som har testat det och som kan rapportera lite om det? Någon som inte tycker det såg så kul ut men ångrade sig efter betan?

Medlem

Jag beställde från webhallen för en stund sen men får ingen nyckel.
Låter de det medvetet ta ett tag för att folk inte ska boka för att avboka så fort man fått nyckeln, eller är det bara ett väldigt segt system?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Förbokade via UPlay, fick bekräftelse via mail med beta-nyckel. I mailet fanns en länk, för att ladda ner någon fil, som inte fungerade, för modligen pga högt tryck. Efter en stund får jag too many dl attempts.

hittar länken till ubisoft-sidan, redeemar efter mångt och mycket beta-nycklen, men inte fan har det dykt upp något mail eller någon beta i UPlay.. suck..

12
Skriv svar