3 betal-dlc för The Division avslöjade

Robot
3 betal-dlc för The Division avslöjade

Du kommer även att få ett avsågat hagelgevär.


Medlem
3 betal-dlc för The Division avslöjade

Ska man köpa spelet på deras hemsida är det 80dollar (pricerunner säger ca 500 för billigaste)
Sedan om man vill betala mer för DLC hur ska man ha råd med allt

Medlem

Survival, Underground, och Last Stand. Kanske inte de mest kreativa namnen, eller?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Corewin:

Ska man köpa spelet på deras hemsida är det 80dollar (pricerunner säger ca 500 för billigaste)
Sedan om man vill betala mer för DLC hur ska man ha råd med allt

Du behöver ju inte köpa DLC direkt, det lär ändå inte släppas fören några månader efter spelsläpp.
Du kanske tröttnar på spelet efter bara en vecka, då är det onödigt att ha slösat pengar på DLC.

Edit

MEG
Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Corewin:

Ska man köpa spelet på deras hemsida är det 80dollar (pricerunner säger ca 500 för billigaste)
Sedan om man vill betala mer för DLC hur ska man ha råd med allt

Du behöver ju inte köpa DLC direkt, det lär ändå inte släppas fören några månader efter spelsläpp.
Du kanske tröttnar på spelet efter bara en vecka, då kanske det är onödigt att redan vid släppet köpa season pass.

men om man tröttnar efter en vecka då är det väl ett ganska dåligt spel och inte värt pengarna?


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Corewin:

Ska man köpa spelet på deras hemsida är det 80dollar (pricerunner säger ca 500 för billigaste)
Sedan om man vill betala mer för DLC hur ska man ha råd med allt

Du behöver ju inte köpa DLC direkt, det lär ändå inte släppas fören några månader efter spelsläpp.
Du kanske tröttnar på spelet efter bara en vecka, då kanske det är onödigt att redan vid släppet köpa season pass.

men om man tröttnar efter en vecka då är det väl ett ganska dåligt spel och inte värt pengarna?

Det är ju ungefär det jag säger, om än ej direkt utan med andra ord.

Inaktiv

Ska inte skjuta katten förrän den är i säcken men känner med varje nyhet hur min bild av spelet förvärras. Det kan ha funnits någon entusiasm hos mig när det begav sig men den är borta sedan länge.

Medlem

Efter Assassin's Creed Unity, lovade jag mig själv att aldrig köpa ett ubisoft spel igen. Har inte riktigt hållt det men känns just nu som att The Division blir slopat för mig.

Ambassadör
Xbox

Usch, fy, nej. Detta blir mer o mer som ännu ett mjölka-får-spel. Håller med ovanstående, min entusiasm för spelet är borta. Trodde det skulle vara något fräscht.


signatur

Jump in.

Medlem

Tur att man är bortrest när dom släpper Division, då kanske kompisarna redan har tröttnat på spelet så slipper man köpa de

Medlem
Skrivet av Corewin:

Ska man köpa spelet på deras hemsida är det 80dollar (pricerunner säger ca 500 för billigaste)
Sedan om man vill betala mer för DLC hur ska man ha råd med allt

För PC är då det billigaste jag kan hitta 388kr iaf, men för Xbox One/PS4 listas det för 549kr tyvärr :/


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

FailFish


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hur fan går det ihop?

"Betala en jävla massa pengar för extra saker, men du får ett jävla hagelgevär gratis, när du köper"

Hur dåligt säljargument kan det bli egentligen?

Gen
Medlem

Förboka inte spel grabbar, man tjänar verkligen aldrig på det förutom någon liten kosmetisk grej som man antagligen klarar sig utan under större delen av spelet. Förbokning gör bara att utgivarna får ut ofärdig skit som patchas i efterhand. Trots allt har de redan sålt en miljon ex så skitsamma om spelet inte fungerar tillfredsställande, de kommer ju patcha det senare och förhoppningsvis köper fler det då.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hur fan går det ihop?

"Betala en jävla massa pengar för extra saker, men du får ett jävla hagelgevär gratis, när du köper"

Hur dåligt säljargument kan det bli egentligen?

Du får nog läsa själva stycket igen.

Dessutom brukar season pass vara billigare än om man köper alla DLC separat.
Problemet är att du kanske inte tycker om det kommer några större förändringar i DLC 1 och således tröttnar eller slutar spela, då har du köpt DLC 2 och DLC 3 helt i onödan.

Medlem

känns som det blir ett nytt "watch_dogs" utav detta..

Releasehästryttare
Skrivet av Gen:

Förboka inte spel grabbar, man tjänar verkligen aldrig på det förutom någon liten kosmetisk grej som man antagligen klarar sig utan under större delen av spelet. Förbokning gör bara att utgivarna får ut ofärdig skit som patchas i efterhand. Trots allt har de redan sålt en miljon ex så skitsamma om spelet inte fungerar tillfredsställande, de kommer ju patcha det senare och förhoppningsvis köper fler det då.

Japp , även om spelet är svenskt så får vi inte glömma vad de lovade för 2 år sen ..

Medlem

Sorry för OT.

Skrivet av anon_119148:

Ska inte skjuta katten förrän den är i säcken

Förlåt, men vad är det uttrycket ifrån? Har inte hört det och är inte så logiskt, men antar att det är i stil med "inte sälja pälsen förrän björnen är skjuten" eller liknande.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jaha då var det dags igen


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Förbokade collectors edition i somras så har redan season pass

Medlem

Ta det lugnt alla och vänta ett halvår tills man kan köpa allt i ett paket och på rea. Enda sättet nuförtiden att få ett komplett spel på en gång och till vettigt pris.

Medlem

På 90-talet betalade man 700 för ett spel till SNES.

Medlem
Skrivet av conthox:

Sorry för OT.

Skrivet av grollo_92:

Ska inte skjuta katten förrän den är i säcken

Förlåt, men vad är det uttrycket ifrån? Har inte hört det och är inte så logiskt, men antar att det är i stil med "inte sälja pälsen förrän björnen är skjuten" eller liknande.

Vägen har 2 diken.

Inaktiv

Hopp. Skiter jag i det spelet helt istället. Ingen lust lägga ner 1000kr+ för att spela ett spel i ett år.

Inaktiv
Skrivet av billybob:

På 90-talet betalade man 700 för ett spel till SNES.

Ja, och då hade du det spelet. Du kunde spela det när du vill. Det tog avsevärt längre tid att klara det. Du behövde inte vara uppkopplad mot internet för att spela det. Du kunde sälja det/byta det mot ett annat när du var färdig.

Försök du byta ett ubisoft spel sen när dom släppt en DLC...

Medlem

Det här spelet gick käpprätt åt söder ^^

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av billybob:

På 90-talet betalade man 700 för ett spel till SNES.

Ja, och då hade du det spelet. Du kunde spela det när du vill. Det tog avsevärt längre tid att klara det. Du behövde inte vara uppkopplad mot internet för att spela det. Du kunde sälja det/byta det mot ett annat när du var färdig.

Försök du byta ett ubisoft spel sen när dom släppt en DLC...

Och du tror att man hade samma budget då som nu?

Inaktiv
Skrivet av billybob:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av billybob:

På 90-talet betalade man 700 för ett spel till SNES.

Ja, och då hade du det spelet. Du kunde spela det när du vill. Det tog avsevärt längre tid att klara det. Du behövde inte vara uppkopplad mot internet för att spela det. Du kunde sälja det/byta det mot ett annat när du var färdig.

Försök du byta ett ubisoft spel sen när dom släppt en DLC...

Och du tror att man hade samma budget då som nu?

Vad spelar det för roll?

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av billybob:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av billybob:

På 90-talet betalade man 700 för ett spel till SNES.

Ja, och då hade du det spelet. Du kunde spela det när du vill. Det tog avsevärt längre tid att klara det. Du behövde inte vara uppkopplad mot internet för att spela det. Du kunde sälja det/byta det mot ett annat när du var färdig.

Försök du byta ett ubisoft spel sen när dom släppt en DLC...

Och du tror att man hade samma budget då som nu?

Vad spelar det för roll?

Ja vad tror du? Höga utgifter måste ju tas tillbaka någonstans.

Medlem

spelet var rätt meh, vette fan om jag kommer ens kasta ut en endaste krona på det. *förbereder fanboys som attackerar mig*.

Väntar hellre på escape from tarkov, lär få ut mer nöje från det

12
Skriv svar