Team Fortress 2 tar kliv mot att bli tävlingsinriktat – betagrupp öppnar på Steam

Robot
Team Fortress 2 tar kliv mot att bli tävlingsinriktat – betagrupp öppnar på Steam
Medlem
Team Fortress 2 tar kliv mot att bli tävlingsinriktat – betagrupp öppnar på Steam

Känns som att dom får bråttom nu när Overwatch snart släpps

Medlem

Palla spela det här gamla skräpet.

Medlem

Ett av de bättre fps senaste tio åren.
Kan verkligen bli fantastiskt om de får till det som e-sport!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Detta är till och med intressant ,TF2 har aldrig varit mycket att hänga i granen, inte direkt som TFC eller FF... men kanske nu?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Detta är till och med intressant ,TF2 har aldrig varit mycket att hänga i granen, inte direkt som TFC eller FF... men kanske nu?

Bästa Team Fortess var originalet till Quake.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Hipshot:

Detta är till och med intressant ,TF2 har aldrig varit mycket att hänga i granen, inte direkt som TFC eller FF... men kanske nu?

Bästa Team Fortess var originalet till Quake.

Undisputed


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Svårt att tänka mig att de skulle lyckas. Det gjordes väl försök långt innan det blev gratis utan någon vidare lycka.

Jag har 1700 timmar lagt på spelet (mesta innan F2P) och hoppade in för en del lag som spelade ligor då "mitt" eget lag inte spelade så värst mycket. Hur det ser ut med ligor idag har jag ingen aning om....
Men det blev ju aldrig några större summor i turneringarna.

Jag älskade TF2 innan det blev gratis (Jo man saknar ju gamla QWTF men...). Nu om man försöker spela public bara för nöjets skull så blir man mest förbannad och irriterad då de flesta som spelar inte verkar ha högre IQ än en sparris.


signatur

- Wiiga -

1
Skriv svar