Nya screenshots visar vackra Dark Souls III

Robot
Nya screenshots visar vackra Dark Souls III

Döden ser bättre ut än någonsin.

#dark-souls, #dark-souls-iii


Medlem
Nya screenshots visar vackra Dark Souls III

Årets mest efterlängtade spel. För mig.

Medlem

Vill spela nu!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förhandsbokat och klart. Avstår ofta från förhandsbokningar men Dark Souls är ett av de få undantag jag gör. Störtkär i spelen.

Medlem

Personligen tycker jag grafiken håller rätt låg nivå. Men spelet kan förstås vara bra ändå.

Medlem

Älskade ettan, missade tvåan dock, får se om man hinner skaffa den innan. Spelat bloodborne tills händerna blödde däremot, och det var riktigt UNDERBART. Så detta blir nog ett klart köp

Medlem

Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter detta. Har just nu 336 timmar på dark souls 2 älskar PVPn

Medlem

Underbar atmosfär, som vanligt i Dark Souls spelen. Grafiken är inte kvalitetsmässigt den bästa, men dom är bra på att hålla sin atmosfär

Medlem

Tycker den här artikeln är lite rolig... visst att spelet ser bra ut men revolutionerande? Finns väl inget spel dom senaste 5 åren som har häpnadsväckande grafik. Det har vi konsollerna att tacka för.

Men visst är det ett av dom få spelen som jag verkligen ser fram emot det kan jag inte säga något om.

Medlem

Dark soul 1 fortfarande den bästa av dem. So far so good


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

Åhh ögonporr för mig

Medlem

"Vackert". Om du tycker om suddiga texturer då alltså.

Redaktör
Skrivet av fishfugg:

Tycker den här artikeln är lite rolig... visst att spelet ser bra ut men revolutionerande? Finns väl inget spel dom senaste 5 åren som har häpnadsväckande grafik. Det har vi konsollerna att tacka för.

Men visst är det ett av dom få spelen som jag verkligen ser fram emot det kan jag inte säga något om.

Ingen har väl kallat grafiken revolutionerande? Jag jämförde med de gamla Dark Souls, och då tycker jag det ser mycket, mycket bättre ut.

Star Wars Battlefront ser helt fantastiskt ut, tycker jag. På alla plattformar. Sen torde det väl inte vara någon nyhet att konsolerna dämpar pc-grafiken(om de nu gör det), det har varit samma sorts flerplattformsreleaser sen åtminstone förra konsolgenerationen som föddes 2005.


signatur
Medlem

Vackert i betraktarens öga, antar jag. Helt ok, men inte nog för att kallas vackert år 2016.
I övrigt hade det varit fantastiskt om de kunde göra ett Dark Souls med vettiga PC-kontroller, där svårigheten inte bestod i otroligt klumpiga kontroller. Jag gillar konceptet, men kontrollerna (har även provat med handkontroller) får mig att småkräkas långt bak i halsen.

Stay positive!

Medlem
Skrivet av AlexTheNotGreat:

Älskade ettan, missade tvåan dock, får se om man hinner skaffa den innan. Spelat bloodborne tills händerna blödde däremot, och det var riktigt UNDERBART. Så detta blir nog ett klart köp

Det är 60% rea på Dark Souls 2 inkl alla dlc på PSN just nu. Tror prislappen landade runt 250kr. Passar även på att tipsa om rean på Bloodborne's dlc The Old Hunters om du inte redan har det, kostar ca 80-90kr.

Now with "bloom".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

det är dock inte grafiken som är den viktigaste komponenten i dark souls spelen utan atmosfären och känslan att vara så utelämnad och övergiven. Övergiven på allt hopp och det goda. Kvar är bara ond bråd död som följer varje rörelse du gör. Ser det bara lite bättre ut än 2:an gjorde och inte framedroppar så katastrofalt som det gjorde i Blight Town i ettan så är jag mer än nöjd. Kan det inte vara april NU.

Releasehästryttare

Men vafan, man behöver inte tända facklan på bonfiren i 3an ? GAME RUINED!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Förhandsbokat och klart. Avstår ofta från förhandsbokningar men Dark Souls är ett av de få undantag jag gör. Störtkär i spelen.

Du gillar att köpa nya handkontroller va?

Medlem

Får hoppas att spelet släpps med en layout för tangentbord för PC. När jag köpte DS2 och körde det så visade alla tutorial fönster xbox 360 kontroll layout, så man fattade ingenting, interact "A" visade sig vara typ Shift + left click.
Istället för E som är rätt klassiskt.

Man kunde inte heller ändra keybinds så man var fast i den där layouten och fick hoppa in i menyn hela tiden för att se vilken knapp var vilken, och eftersom spelet inte gick att pausa vilket var konstant online så var det ju inget man kunde göra om man var i combat och kanske undrade "Vilken knapp var den där heavy attacken nu igen eller den som gör att jag dualwieldar mitt svärd?"

Det fanns tydligen en mod som gjorde att det blev keyboard layout istället för 360 (så man kunde lära sig det lite lättare för någon som inte är erfaren på DS spelen) men då hade folk tydligen blivit bannade för det så det alternativet fanns inte på kartan.

Tacksamt så fick jag en refund på DS2 av steam, kommer ha koll på DS3 och om utvecklarna inte är lika lata och bara håller sig till sin 360 layout så blir det inget köp, fixar dem det så "rätt är rätt" så köper jag det.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Luciphear:

Förhandsbokat och klart. Avstår ofta från förhandsbokningar men Dark Souls är ett av de få undantag jag gör. Störtkär i spelen.

Du gillar att köpa nya handkontroller va?

Om du syftar på svårighetsgraden - det är som roligast när det är förbannat vidrigt svårt. Fann Dark Souls 2 lite väl tamt i jämförelse med det första spelet. Hoppas detta ger mig stryk som bara fan.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Om du syftar på svårighetsgraden - det är som roligast när det är förbannat vidrigt svårt. Fann Dark Souls 2 lite väl tamt i jämförelse med det första spelet. Hoppas detta ger mig stryk som bara fan.

Av det jag spelade av press-demon var det inte speciellt svårt. Dog bara en gång och då var det för att jag klev in i bossrummet med knappt någon estus kvar. Med det sagt så var det ändå jävligt grymt och jag ser oerhört mycket fram emot att få spela hela spelet.

Releasehästryttare
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Luciphear:

Förhandsbokat och klart. Avstår ofta från förhandsbokningar men Dark Souls är ett av de få undantag jag gör. Störtkär i spelen.

Du gillar att köpa nya handkontroller va?

Om du syftar på svårighetsgraden - det är som roligast när det är förbannat vidrigt svårt. Fann Dark Souls 2 lite väl tamt i jämförelse med det första spelet. Hoppas detta ger mig stryk som bara fan.

Är ju för att du är van vid dark souls när du började med 2an .. själv har jag inte spelat 1an, startade 2an för ca en vecka sen och spelet kickade mitt as så in i helvete, dog över 100 gånger innan jag lyckades döda de 3 långa bossarna som man fightar på samma gång efter örnen hämtar en.

Sen dess har jag spelat 55 timmar och har bara kungen och princessan kvar att döda (tror jag) innan dlc kartorna.

Btw jag har öppnat 2 av de 3 dlc områderna, nån som vet var jag hittar nyckeln till att öppna dlc området bakom the rotten one ?

KoP
Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Får hoppas att spelet släpps med en layout för tangentbord för PC. När jag köpte DS2 och körde det så visade alla tutorial fönster xbox 360 kontroll layout, så man fattade ingenting, interact "A" visade sig vara typ Shift + left click.
Istället för E som är rätt klassiskt.

Man kunde inte heller ändra keybinds så man var fast i den där layouten och fick hoppa in i menyn hela tiden för att se vilken knapp var vilken, och eftersom spelet inte gick att pausa vilket var konstant online så var det ju inget man kunde göra om man var i combat och kanske undrade "Vilken knapp var den där heavy attacken nu igen eller den som gör att jag dualwieldar mitt svärd?"

Det fanns tydligen en mod som gjorde att det blev keyboard layout istället för 360 (så man kunde lära sig det lite lättare för någon som inte är erfaren på DS spelen) men då hade folk tydligen blivit bannade för det så det alternativet fanns inte på kartan.

Tacksamt så fick jag en refund på DS2 av steam, kommer ha koll på DS3 och om utvecklarna inte är lika lata och bara håller sig till sin 360 layout så blir det inget köp, fixar dem det så "rätt är rätt" så köper jag det.

Eller så spelar du det med handkontroller på pc och slipper stöket.

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Årets mest efterlängtade spel. För mig.

Samma här. DS3 och XCOM 2

Releasehästryttare

Ok dödade "sista bossen" och fick unskippable credits som tack kan förflytta mig till nya
området .. men see min andra post , var hittar jag nyckeln till att öppna en av dlc områderna ?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Luciphear:

Förhandsbokat och klart. Avstår ofta från förhandsbokningar men Dark Souls är ett av de få undantag jag gör. Störtkär i spelen.

Du gillar att köpa nya handkontroller va?

Om du syftar på svårighetsgraden - det är som roligast när det är förbannat vidrigt svårt. Fann Dark Souls 2 lite väl tamt i jämförelse med det första spelet. Hoppas detta ger mig stryk som bara fan.

Är ju för att du är van vid dark souls när du började med 2an .. själv har jag inte spelat 1an, startade 2an för ca en vecka sen och spelet kickade mitt as så in i helvete, dog över 100 gånger innan jag lyckades döda de 3 långa bossarna som man fightar på samma gång efter örnen hämtar en.

Sen dess har jag spelat 55 timmar och har bara kungen och princessan kvar att döda (tror jag) innan dlc kartorna.

Btw jag har öppnat 2 av de 3 dlc områderna, nån som vet var jag hittar nyckeln till att öppna dlc området bakom the rotten one ?

http://www.stratege.ru/forums/files/gallery/1/aea/93b/4753dd4...

Det stämmer helt klart att jag helt enkelt är för van. Älskar dock spelen oavsett.

Medlem

Min kropp är redo.

Medlem

spelar igenom Dk2 SoFS, medans man väntar på Dks3 ojoj kan knappt vänta haha

12
Skriv svar