The Division-betan är igång – steam-användare rapporterar problem

Medlem
Skrivet av b0ne:

Herrejävlar vad dom pysslar med falsk marknadsföring.

Det kan man nog inte säga att de gör, jag är ganska säker på att allt 'det snygga' som tidigare visades kom med en fet disclaimer som påpekade att detta var alpha och inte representabelt för det färdiga spelet.

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=p-3e0EkvIEM Tänker lite på denna när man ser en döskalle i dark zone...


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Efter att mer eller mindre tömt betan på innehåll är känslan att det kan bli rejält fett. Så länge dom inte snöar in på content > systems.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Betan har funkat bra för mig över dessa dagar, dock så dark zone är full av fuskare av samma kaliber som har härjat i Assassin''s creed utan att ubisoft har gjort något åt det, därför vart det avbeställning av min preorder ögonen bumms, Och det är så synd också för spelet i sig var bra, som vanligt så ska fuskare förstöra, och det skulle väl inte vara så farligt om ubisoft kicka dom men det händer aldrig något med fusk på deras spel.

Medlem

Illa att man fastnar i öppet fält konstant och inte "kommer ur skydd" och blir nermejjad på öppen gata. Mobs som spawnar bakom ryggen när man slåss mot en verkar också vara mer regel än undantag.
Förstår inte damage, ena sekunden är man svamp, andra så dör man av 2 skott. Mobs skjuter en genom väggar och skydd (och vi talar med råge).

Alla andra får allt man har när man dör, döda dem och inget droppar. WTF.
Potential finns och man kanske kan köra single player första månaden eller så tills de rett ut det men det blir inte kul att slåss mot lvl 30+ griefers då... Kluven men köper nog ändå.

Medlem
Skrivet av Spiff:

Illa att man fastnar i öppet fält konstant och inte "kommer ur skydd" och blir nermejjad på öppen gata. Mobs som spawnar bakom ryggen när man slåss mot en verkar också vara mer regel än undantag.
Förstår inte damage, ena sekunden är man svamp, andra så dör man av 2 skott. Mobs skjuter en genom väggar och skydd (och vi talar med råge).

Alla andra får allt man har när man dör, döda dem och inget droppar. WTF.
Potential finns och man kanske kan köra single player första månaden eller så tills de rett ut det men det blir inte kul att slåss mot lvl 30+ griefers då... Kluven men köper nog ändå.

1. Sluta masha på Space.
2. Mobs kommer ut ur byggnader/rum, Dom spawnar inte hejvilt.
3. Förmodligen du som ställer dig konstigt. Inte upplevt att mobs skjuter halvt ihjäl mig bakom skydd.
4. Ja du får väl döda folk som faktiskt bär på items? Så fort du lootar något i DZ får du en bag på ryggen längst ner på din ryggsäck. Klädd med en Biohazard-symbol. Folk du inte ser den på kan alltså inte droppa något.

Medlem
Skrivet av atnek:
Skrivet av Spiff:

Illa att man fastnar i öppet fält konstant och inte "kommer ur skydd" och blir nermejjad på öppen gata. Mobs som spawnar bakom ryggen när man slåss mot en verkar också vara mer regel än undantag.
Förstår inte damage, ena sekunden är man svamp, andra så dör man av 2 skott. Mobs skjuter en genom väggar och skydd (och vi talar med råge).

Alla andra får allt man har när man dör, döda dem och inget droppar. WTF.
Potential finns och man kanske kan köra single player första månaden eller så tills de rett ut det men det blir inte kul att slåss mot lvl 30+ griefers då... Kluven men köper nog ändå.

1. Sluta masha på Space.
2. Mobs kommer ut ur byggnader/rum, Dom spawnar inte hejvilt.
3. Förmodligen du som ställer dig konstigt. Inte upplevt att mobs skjuter halvt ihjäl mig bakom skydd.
4. Ja du får väl döda folk som faktiskt bär på items? Så fort du lootar något i DZ får du en bag på ryggen längst ner på din ryggsäck. Klädd med en Biohazard-symbol. Folk du inte ser den på kan alltså inte droppa något.

bra att du skrev så slapp jag

Medlem
Skrivet av musse1:

Jag har aktiverat min betanyckel men får aldrig något mail med koden. Finns inte på kontot heller. Något lurt är det.

Hände samma sak för mej. Fick dock spelt igår när jag tröck på mailet.

Medlem

Inte haft några spel-brytande problem med The Division och har troligen spelat 20+ timmar nu. Dock inte spelat via Steam. Tycket spelet är riktigt mysigt och just nu är det enda problemet att jag vill ha mer och måste vänta tills spelet släpps för att spela igen. Också förvånad över hur stabilt spelet varit och flyter på otroligt bra (för min del i vilket fall).

Medlem
Skrivet av robinzod:
Skrivet av musse1:

Jag har aktiverat min betanyckel men får aldrig något mail med koden. Finns inte på kontot heller. Något lurt är det.

Samma här börjar bli lite sur asså

Fick den till slut efter 24h. Har hunnit spela lite under söndagen.

123
Skriv svar