Blev du inte bjuden till The Division-betan? Spana in över 15 timmar gameplay!

Robot
Blev du inte bjuden till The Division-betan? Spana in över 15 timmar gameplay!
Medlem
Blev du inte bjuden till The Division-betan? Spana in över 15 timmar gameplay!
Medlem

spelade betan hela fredagen och lördagen.
lite "tomt", men kul.
PVP tyckte jag personligen inte var ngn höjdare. för lite loot, för lite npc, rouge-läget tveksamt osv. men det blir nog bättre.
Men, Massive har mkt att jobba med inför släppet 8 mars, inte minst ett fungerande anticheat.

Medlem

när ni ändå jämför med days så har jag fått känslan av att division är som en arkad version av dayz.
PVP delen var rätt kul men systemet är rätt dåligt. Känns helt ovärt att bli rogue-agent.

Medlem

Fick betaacces sent igårkväll, ska prova lite ikväll tänkte jag...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

jag har haft riktigt kul de få sessioner jag haft.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Känns helt ovärt att bli rogue-agent.

Helt klart värt det om man överlever. Speciellt om man går upp till rank 5.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Vercadi:

Känns helt ovärt att bli rogue-agent.

Helt klart värt det om man överlever. Speciellt om man går upp till rank 5.

vad händer då?

Medlem

Tycker det ä'r skittrist. Spelat både alphan och betan och har blivit totalt otaggad. Känns stelt, tomt, inget man inte sett förr. Tröttnar extremt fort.

Medlem

tycker betan/demot är roligt som fan:P körde med massa polare
vid hade 2 grupper med 4 personer I darkzon som gick runt och dödade andra spelare. när man va vid rank 12 och hade cash för exotic vapenen så var det bara att hitta ett bra ställe att gömma sig på och bara ganka dom andra spelarna:D I darkzone xD

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Vercadi:

Känns helt ovärt att bli rogue-agent.

Helt klart värt det om man överlever. Speciellt om man går upp till rank 5.

vad händer då?

Man får en massa dark zone pengar och dark zone exp. Högre rouge rank, högre belöning. Man får såklart också loot från dom man dödat. inte rekommenderat att gå rogue om man inte är i en stor grupp eller vet vad man gör.

Medlem

Är det någon som har en eller två nycklar över? Har ett par kompisar som gärna vill provspela innan betan är över inatt.
Bara att messa dem i så fall

Medlem

Länge sen jag såg en onlineshooter som verkade kul men efter att ha sett en och annan stream så är jag ganska intresserad.

1
Skriv svar