Battlefield 2142 Forum?

Inaktiv
Battlefield 2142 Forum?

Eftersom man nu kan testa Betan av BF2142 så borde det väll vara tid att göre ett BF 2142 forum eller iaf ha det temporärt ihop med BF2...

Medlem

Finns det en beta? Vad har jag nu missat?


signatur

Videomupp

Inaktiv
Citat:

Community Update - 8/17/06

Attention Soldiers!

After much anticipation the Battlefield 2142â„¢ Tuning Beta is officially ready for release!

Today we will begin granting access to players to experience our latest title hands on in full ranked play! With our partner IGN we will begin distributing the Beta and granting access to the forums for players to provide feedback and report bugs. The scope of this beta is highly focused on seeking out player feedback on soldier kits, vehicles, and our new Titan game mode.

Because of this tight focus on game play we have asked that our server providers only host Titan game mode servers. Rest assured that this is not a sign that we are moving away from our excellent standard of conquest game play. We want to ensure that our new Titan Mode has the same fluid action, intense combat and complete fun that our conquest game play has always had.

As the weeks progress we will increase the number of players in the Beta to allow for additional server stress testing. We will also be posting poll and discussion questions into the forums to help initiate player feedback.

We will also be working closely with clan groups to get feedback on game tuning and tactics from the competitive player’s point of view. Please make sure to visit the forums and speak with us about your thoughts on Battlefield 2142. We are eager to play along side everyone so be sure to keep your eyes open for those [DICE] and [EA] soldiers.

Be certain to keep your eyes on our new in-game news ticker and this space for all the latest Battlefield 2142 news!

- Your Battlefield Team

Inaktiv

Wohoo, jag fick en nyckel! ^^

Citat:

Greetings!

Welcome to the Battlefield 2142 Tuning Beta. This is your official invitation to join us in play testing our latest Battlefield creation. As part of our VIP list you will be among the first to experience our new Titan Game Mode in full ranked play against other public players. We are eager to hear your feedback on our soldier kits, vehicles and game play tuning so that we can provide the best Battlefield experience possible! Some points we would like players to comment on are:

Soldier Kits: What do you like? What should we change?
Vehicles: How do you like our new vehicles?
Titan Mode: Everything and anything you have to tell us about our new Titan Mode!

Medlem

Läste någonstans att man var tvungen att ha en premunation på Fileplanet för att kunna lira betan?, EA vet hur man kramar ut pengar vill jag påstå :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Redaktör

Jag gissar att ett Battlefield 2142-forum lär dyka upp i sinom tid.

Skrivet av cribba:

Läste någonstans att man var tvungen att ha en premunation på Fileplanet för att kunna lira betan?, EA vet hur man kramar ut pengar vill jag påstå :]

Stämmer bra det. Därför har vi på FZ inte rapporterat om betan - att behöva betala för demoversioner och betor är helt åt helvete. För övrigt är det väl främst Fileplanet och dess ägare som tjänar pengar på detta, inte EA.


signatur
Vila i frid

BF 1942-forumet blir nog omvänt till ett 2142 när det är dags.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

BF 1942-forumet blir nog omvänt till ett 2142 när det är dags.

Låter som ett bra förslag, 1942-forumet är ganska dött nu.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

EA som skjuter sig själva i foten som vanligt, vad är smartare låta en begränsad skara idioter som väljer att betala pengar för att testa ofärdig kod, eller att släppa den gratis till allmänheten så vem som helst kan testa och därmed få mera feedback...

Riktigt svingt mot alla bf2 fans att man måste betala för en beta...

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

EA som skjuter sig själva i foten som vanligt, vad är smartare låta en begränsad skara idioter som väljer att betala pengar för att testa ofärdig kod, eller att släppa den gratis till allmänheten så vem som helst kan testa och därmed få mera feedback...

Riktigt svingt mot alla bf2 fans att man måste betala för en beta...

Jag betalade så jag har en kod resaverad, men eftersom jag kom in innan för att jag fick tag på en från PBF så den är lite överflödig ^^

Ska se om jag ger bort den här på forumet senare ^^

Vila i frid
Skrivet av conthox:
Skrivet av the_maxx:

BF 1942-forumet blir nog omvänt till ett 2142 när det är dags.

Låter som ett bra förslag, 1942-forumet är ganska dött nu.

Detta i Mr Ts odödliga ord: My moma didn't raise no fool!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

/me slaps [ThreeZool] with a large http://www.fz.se/forum/?id=66


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

1
Skriv svar