Battalion 1944 - äntligen ett nytt andra världskrigsspel!

Robot
Battalion 1944 - äntligen ett nytt andra världskrigsspel!

Rubriken vi aldrig trodde att vi skulle skriva.

#battaltion-1944, #bulkhead-interactive


Medlem
Battalion 1944 - äntligen ett nytt andra världskrigsspel!

Känns som många Battlefield-spelare, mig inluderad, går och väntar på ett sånt här spel. YEA!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Avstängd

Enda oron är "konsoler" många WWII baserade spel är oftast PC exklusiva och när konsoler oftast är iblandat i ett spel så får aldrig PC sina features vi vill ha, oron men förväntan är ändå skyhög.

Medlem

Hoppas verkligen dom jobbar på fysiken i spelet.
Nästan ingen rekyl i vapnen, gubbarna faller overkligt osv.
Annars ser det helt okej ut faktiskt.

Medlem

Tror knappast att det blir bra.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag hoppas, men jag tvivlar.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tror knappast att det blir bra.

Finns alltid nån som DIG i en konversation. Kanske vänta tills spelet är släppt, eller åtminstone efter du själv testat det innan du dömer ut det?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Enda oron är "konsoler" många WWII baserade spel är oftast PC exklusiva och när konsoler oftast är iblandat i ett spel så får aldrig PC sina features vi vill ha, oron men förväntan är ändå skyhög.

Det är nog säkrast att hålla sig undan! Stackare...

Medlem

Krävs nog en kampanj för att man ska göra en comeback i WWII.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag blir mäkta irriterad över musiken i klippet. Det ger en marknadsföringsbullshit känsla över alltihop och de kommer aldrig lyckas återskapa atmosfären i Hidden & Dangerous 2, det hör jag. Det kommer bli en snygg men överhypad dussinskjutare i WW2 miljö.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Lion Game Lion (Payday-grabbarna) håller också på med ett WW2-lir numera. Är WW2-hypen påväg tillbaka?

Medlem

Såg inte armarna väldigt långa ut?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hoppas hoppas, saknar gulddagarna med gamla Cod,Moh innan de spelen förstördes totalt.

Medlem

Läste först: Battlefield 1944..

Medlem

Satt bara och nickade och log genom hela videon. ÄNTLIGEN!!!
Inga sketna unlocks och dedi servers!!!

Medlem

Håller mig till Red Orchestra 2 tror jag, såg ut som en budgetvariant av Call of Duty tyvärr.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tror knappast att det blir bra.

jag tror inte att du blir bra

Medlem
Skrivet av Joppiz:

Lion Game Lion (Payday-grabbarna) håller också på med ett WW2-lir numera. Är WW2-hypen påväg tillbaka?

DÄR! Där har vi något som lär rocka! Typ Payday i WWII-miljö! GAAA!!!

Inaktiv

Äntligen, nej .. dehär är rätt och dåligt. Dom tar grafik likt h1z1 vilket är toppen. de har missat helt med blockuppbyggnad på fps maps. De finns ingen movement i detta spel. hoppas utvecklarna läser detta för dom får sluta göra vygrafik som ej är spelbar.. dom kunde lika gärna gjort en aim map med bara några objekt.

Inaktiv

Utvecklare som inte kan hantera hög upplösning igen.. gör saker i propotion så kan de bli ett populärt fps spel.

Medlem

Oh yes! Hoppas det blir bra!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mer WW2 spel!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Går vi efter det de valde att göra sin trailer för så har jag inte så höga förhoppningar. Ska vi hoppas på det osedda och på att det kanske blir bättre så blir det kanske helt okej.

Men jag är tyvärr skeptisk.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Vilka bulletsponges! (to soon?)

Medlem

Ser riktigt härligt ut!


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Indie - Check
Multiplayer only - Check
Crowdfunding - Check

Alla boxar checkade för att omedelbart döda allt intresse i spelet. OM det släpps och OM det håller en någorlunda hög kvalitet så lär ändå multiplayer dö ut efter någon månad.

Medlem

När jag ser detta... Så inser jag hur fantastisk FROSTBITE-motorn är. Kan bara hoppas att DICE håller på med ännu en världskrig-titel för även om detta såg bra ut, så fick jag tyvärr en plastig känsla

Medlem

Battalion 1944 har en trailer och oklar release datum. Tror jag väntar på Battlefield 5 som släpps i slutet av året om det inte försenas.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Indie - Check
Multiplayer only - Check
Crowdfunding - Check

Alla boxar checkade för att omedelbart döda allt intresse i spelet. OM det släpps och OM det håller en någorlunda hög kvalitet så lär ändå multiplayer dö ut efter någon månad.

Varför skulle crowdfunded spel döda intresset?

Jag har aldrig sponsrat ett spel via kickstarter eller liknande men indie's har producerat ett par bra spel minst sagt.

Medlem

Fan vad kul!:)


signatur

Snusar till varje pris!

123
Skriv svar