Följ med ner i underjorden i ny film för The Division

Medlem

Står det "fuck justin bieber, we want revenge" på bilden? Precis vad jag trodde, han är grunden till jordens undergång.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

twm
Medlem

Alla som klagar på att en fiende klarar av en massa skott:

Har ni spelat WoW?

Inaktiv

Undra hur många spel jag sätt där en liten bunny girl elr gnome som inte är högre än mitt smalben står och slåss mot en orc på 2 meter med en yxa som bara av fri fall skulle klyva en mindre bil på mitten men fortf av någon skum anl missar 90% av alla slag när dom står face to face?

Medlem

Vänta, var inte första betal DLCt till detta just "underground "? Klippt content kanske? Haha

NuZ
Testpilot
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av D01tY:

Kommer bli årets Evolve. Troligen sälja bra men bortglömd efter 2 veckor och Ubisoft nöjda för att återigen lura folk på pengar. Fattar inte att Massive inte säger ifrån när allt från första teasern är borta för att passa en bredare publik. Alla minns väl Spore (EA) och Watch dogs?

QQ some more plix

Vad ska jag gråta över? Att spelindustrin är på väg åt fanders? Ja det gråter jag över faktiskt. Spela ca 8 timmar av Betan och det var en cover shooter bland många andra. Funkar nog bra i en arcadmaskin


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

NuZ
Testpilot
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av D01tY:

Kommer bli årets Evolve. Troligen sälja bra men bortglömd efter 2 veckor och Ubisoft nöjda för att återigen lura folk på pengar. Fattar inte att Massive inte säger ifrån när allt från första teasern är borta för att passa en bredare publik. Alla minns väl Spore (EA) och Watch dogs?

Vad skall Massive säga till om?

Dom lär ha en vision. Dom visar upp en fantastisk vision på E3. Ubisoft lägger sig i mer o mer o så blev det en cover shooter som många andra. Jämför själv gameplay teasern med Betan/demot?! Tror inte det är så mycket mer content i spelet en vad Betan visade så vi får väl se. Fick Betan av en vän och skulle personligen inte köpa spelet.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

NuZ
Testpilot
Skrivet av twm:

Alla som klagar på att en fiende klarar av en massa skott:

Har ni spelat WoW?

Jämför du ett "near future" spel mot ett fantasy rollspel? 0o


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

twm
Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av twm:

Alla som klagar på att en fiende klarar av en massa skott:

Har ni spelat WoW?

Jämför du ett "near future" spel mot ett fantasy rollspel? 0o

Ok... Har ni spelat Borderlands?

NuZ
Testpilot
Skrivet av twm:
Skrivet av D01tY:
Skrivet av twm:

Alla som klagar på att en fiende klarar av en massa skott:

Har ni spelat WoW?

Jämför du ett "near future" spel mot ett fantasy rollspel? 0o

Ok... Har ni spelat Borderlands?

För mycket och det är ju satir. Inte alls samma allvar som i detta. Det passar helt enkelt inte i ett spel som The Division men det är min högst personliga åsikt.

Kul att ni tycker om spelet. SJ blev jag mycket besviken och hoppas på ett nytt WiC


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av D01tY:

Kommer bli årets Evolve. Troligen sälja bra men bortglömd efter 2 veckor och Ubisoft nöjda för att återigen lura folk på pengar. Fattar inte att Massive inte säger ifrån när allt från första teasern är borta för att passa en bredare publik. Alla minns väl Spore (EA) och Watch dogs?

Vad skall Massive säga till om?

Dom lär ha en vision. Dom visar upp en fantastisk vision på E3. Ubisoft lägger sig i mer o mer o så blev det en cover shooter som många andra. Jämför själv gameplay teasern med Betan/demot?! Tror inte det är så mycket mer content i spelet en vad Betan visade så vi får väl se. Fick Betan av en vän och skulle personligen inte köpa spelet.

Vet inte alltså, Massive har ju ägts av Ubi längre än dom jobbat med Division väl och innan dess ägdes dom av Vivendi typ, deras egna vision är ju backade av någon annans pengar, dessutom, allt dom släpper är ju saker som gått via Ubisoft innan.

Det kan dessutom vara så, att vad nu Massive än tänkte så kunde dom själva kanske inte leverera ett fullt sådant spel med den grafiken - det kan ju vara så med?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av D01tY:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av D01tY:

Kommer bli årets Evolve. Troligen sälja bra men bortglömd efter 2 veckor och Ubisoft nöjda för att återigen lura folk på pengar. Fattar inte att Massive inte säger ifrån när allt från första teasern är borta för att passa en bredare publik. Alla minns väl Spore (EA) och Watch dogs?

Vad skall Massive säga till om?

Dom lär ha en vision. Dom visar upp en fantastisk vision på E3. Ubisoft lägger sig i mer o mer o så blev det en cover shooter som många andra. Jämför själv gameplay teasern med Betan/demot?! Tror inte det är så mycket mer content i spelet en vad Betan visade så vi får väl se. Fick Betan av en vän och skulle personligen inte köpa spelet.

Vet inte alltså, Massive har ju ägts av Ubi längre än dom jobbat med Division väl och innan dess ägdes dom av Vivendi typ, deras egna vision är ju backade av någon annans pengar, dessutom, allt dom släpper är ju saker som gått via Ubisoft innan.

Det kan dessutom vara så, att vad nu Massive än tänkte så kunde dom själva kanske inte leverera ett fullt sådant spel med den grafiken - det kan ju vara så med?

Självklart kan de vara så och kanske troligt men Ubisoft ligger i topp tsm. EA att strunta i oss spelare utan ser oss bara som pengapåsar :/


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

Kommer bli årets Evolve. Troligen sälja bra men bortglömd efter 2 veckor och Ubisoft nöjda för att återigen lura folk på pengar. Fattar inte att Massive inte säger ifrån när allt från första teasern är borta för att passa en bredare publik. Alla minns väl Spore (EA) och Watch dogs?

Jo lite det som är risken känns det som. Dock så är ju Evolve kul som fan men då krävs det ju att man typ är ett gäng polare som lirar o ett par bärs =P
Gillade Division betan skarp, hade kul som fn i betan och gillar pvp biten me för med ett par polare så finns möjligheten att ställa till med jäkelskap =P bara dom fixar så det inte är så lätt att "hacka" (ändra sina stats) och fxar buggarna med osynliga spelare hela tiden.

12
Skriv svar