Gravity rush och lite annat

Medlem
Gravity rush och lite annat

Imorgon ska jag köpa Gravity rush och pröva på det. Hört att det ska vara riktigt bra till psvitan. Så hoppas den blir ännu bättre till Ps4an. Det ser väldigt roligt ut iallafall och grafiken är helt i min smak.

Sedan släpps nya kartor till bo3, så det längtar jag med till. Hoppas att många spelar vatten landet, ser så sjukt roligt ut.

Ni som väntar på PS4 in ear headset recensionen behöver inte vänta länga till. Jag har fått använda de ett tag nu och tror jag är redo och säga vad jag tyckt.

Har även beställt PS4 hori tac commander mouse and keyboard. Så hoppas jag får dessa snart, så ska jag göra en recension på hur de funkar. Sedan om de verkligen hjälper i skjutaspel så som COD och Battlefield 4.

Så detta kommer inom kort ^^

#blogg

Medlem
Gravity rush och lite annat

Har Gravity Rush liggande på skrivbordet ska bli skoj att testa det idag när man kommer hem efter jobbet


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Devolution:

Har Gravity Rush liggande på skrivbordet ska bli skoj att testa det idag när man kommer hem efter jobbet

Spelade det i två timmar igår och älskade de det! Helt underbart spel hittills ^^

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Devolution:

Har Gravity Rush liggande på skrivbordet ska bli skoj att testa det idag när man kommer hem efter jobbet

Spelade det i två timmar igår och älskade de det! Helt underbart spel hittills ^^

Har inte haft tid att spela så mycket av det men det lilla jag spelat hittills har varit ruggigt bra. Skön stil och känsla i spelet.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar