Mysläckra coop-spelet Fortified släppt - se lanseringstrailern

Robot
Mysläckra coop-spelet Fortified släppt - se lanseringstrailern
Medlem
Mysläckra coop-spelet Fortified släppt - se lanseringstrailern

Det där såg RIKTIGT mysigt ut

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zelzahim:

Det där såg RIKTIGT mysigt ut

Eller hur!


signatur
Medlem

Förutom att det redan släppts, ser jag inte varför man skulle välja detta över Fortnite, verkar ju bara som en exakt kopia med mindre innehåll...?

Medlem

värt 100:- Gillar PUG spel typ detta och Left 4 Dead osv

Medlem

Går det att köpa hattar?

Gnällkuk

Hmm, tredjepersons tower defense-spel? Såg rätt tråkigt ut rent grafiskt, hade nog önskat lite mer färger. Kör de ändå lite Toy Story meets Mars Attacks hade de kunnat bjuda på lite roligare färgpaletter tycker jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av burkmopp:

Förutom att det redan släppts, ser jag inte varför man skulle välja detta över Fortnite, verkar ju bara som en exakt kopia med mindre innehåll...?

Kanske just det, att det är släppt Helt missat Fortnite, såg rätt trevligt ut. Signade upp på väntelistan för alphan Har du testat?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av burkmopp:

Förutom att det redan släppts, ser jag inte varför man skulle välja detta över Fortnite, verkar ju bara som en exakt kopia med mindre innehåll...?

Kanske just det, att det är släppt Helt missat Fortnite, såg rätt trevligt ut. Signade upp på väntelistan för alphan Har du testat?

Önskar att jag hade det >:

Medlem

Fan, trodde det var Fortnite... tills man såg vilket spel det egentligen handlade om.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vete tusan. Å ena sidan vill man ha roliga spel men å andra sidan ser det där ut att riktigt stinka TF2...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Såg väldigt likt ut som Orcs must die! Men jag gillade ju det spelet väldigt mycket så varför skulle detta vara sämre lite mindre Medival och mer postfuturistiskt

1
Skriv svar