Far Cry: Primal handlar om mod – inte vapen

Robot
Far Cry: Primal handlar om mod – inte vapen
Medlem
Far Cry: Primal handlar om mod – inte vapen

Säger inte så mycket om spelet men trailern var rejält påkostad i alla fall.

Medlem

Var det bara jag som läste mod som i modifikation istället för hjälte mod?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rhilfen:

Var det bara jag som läste mod som i modifikation istället för hjälte mod?

Nej


signatur
Medlem
Skrivet av Rhilfen:

Var det bara jag som läste mod som i modifikation istället för hjälte mod?

ja men sen kom jag på att det var ett ubisoft spel

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rhilfen:

Var det bara jag som läste mod som i modifikation istället för hjälte mod?

Nej

Å nej


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

ja inget om spelet men rätt fet trailer


signatur

//monster

Medlem

Bara kasta en köttbit så har djuret ditt forever.

Medlem

Verkar vara en påkostad och välgjord trailer. Pissen i slutet såg dock lite väl datoranimerad och lågbudget ut i förhållande till hur allt annat i trailern såg ut


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

seriously ?

det var ganska roligt faktiskt xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Mod? Är det därför man utnyttjar djur till att göra grovjobbet?

Medlem

Slutet var ju grymt haha, fick faktiskt lite gåshud av "seriously?" och sedan hans -fuck it- uttryck innan han rusar mot den sabeltandade tigern. MANLIGT!

Medlem

Poängen med överlevnad går förlorad utan permadeath, story och QTE kan bara ta spelet så långt och i slutändan förväntas man plöja ett tiotal timmar med att button-masha tre olika vapen. Tror inte att det håller i längden.

Medlem

Nästa spel i serien kommer backa bakåt i tiden ännu mer.... farcry: amoeba! Där du ska uppnå evolution från amöba till liten ödla och sedan till en dinosaurie. I slutet på spelet så är vi tillbaka till där far cry 1 började.

Medlem

Säga vad man vill om spelet, men jävligt bra trailer var det.
Fick mig ett gott skratt.

Medlem
Skrivet av zliddret:

Nästa spel i serien kommer backa bakåt i tiden ännu mer.... farcry: amoeba! Där du ska uppnå evolution från amöba till liten ödla och sedan till en dinosaurie. I slutet på spelet så är vi tillbaka till där far cry 1 började.

Eller du spelar som en partikel i universum.

När en trailer kommer visa sig vara bättre än spelet.

Megadelux

Så Denuvo verkar löst. Både JC3 och Xcom2 som har det är ute på den lokala piratbukten. Tog dock nästan 3 månader. (Och ja jag skriver det här då Primal också skulle berikas med samma skydd har jag för mig)

Medlem

permadeath kan bara finnas om man har full kontroll över karaktären, inte som i battlefield där man dör pga kontrollerna hälften av tiden och än idag finns ingen bra kontroll. mod kommer inte att räcka om man inte kan göra det man vill exakt


signatur

//monster

1
Skriv svar