Se de första 20 mysiga minuterna från Unravel

Robot
Se de första 20 mysiga minuterna från Unravel
NuZ
Testpilot
Se de första 20 mysiga minuterna från Unravel

Detta längtar jag stort till! Så himla snyggt!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Låter som att han har extremt hårda fötter för att vara gjord av garn

Inaktiv

Spelade lite igår (provversion släppt på ea access på Xbox one) och fullkomligen älskar det. Så jäkla gulligt med sorgsna undertoner. Bra (men änsålänge för enkla) tankenötter.

Rekommenderar köp!

KoP
Medlem

Betackar mig nog ifrån spoilers och att inte få uppleva spelet spelandes det själv. Och det borde alla andra också göra.

Medlem

Läst att man klarar det på 2-3 timmar, stämmer det?

Medlem
Skrivet av Daven:

Läst att man klarar det på 2-3 timmar, stämmer det?

skulle inte förvåna mig, liknande 2d plattforms spel brukar inte vara så långa.

Medlem

Little big planet kommer till tanken


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ser helt underbart ut. Något jag tänker spela med tjejen min


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Fint spel men musiken gick mig på nerverna efter en stund. Det kanske inte märks av när man själv spelar men det skulle kunna ha varit liten musikpaus ibland.


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

Medlem
Skrivet av Daven:

Läst att man klarar det på 2-3 timmar, stämmer det?

Spela demot igår och det tog mig ungefär 45 minuter för dom 2 banorna.

Såvidare där inte är fler områden i "Hubben" (där man väljer bana) så finns där 7 banor.

Så runt 3-5 timmar skulle jag nog tippa.

Medlem

Spelet är underbart mysigt, en upplevelse. Tippar på runt 10 timmar för en som mig (slow runners)! Njöt av varje sekund av de 2 banor som kan spelas via EA Access!

Sagolikt vackert, mysiga pussel och härlig musik. Även om många kan klara det på säg 4-5 timmar är 199:- ett lågt pris för njutning på denna nivån, en ny film på bio varar kanske 2 timmar och kostar 120:-.

Allt behöver inte ha 500 timmars speltid och multiplayer. Spelet är en gourmétmåltid inte ett smörgåsbord! Och det behövs flera av den typen!

Medlem

dayum


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

D.K
Medlem

Jag antar att Origin är ett krav?

Inaktiv
Skrivet av O-san:

Fint spel men musiken gick mig på nerverna efter en stund. Det kanske inte märks av när man själv spelar men det skulle kunna ha varit liten musikpaus ibland.

Vaaaa?? Musiken är typ 70% av anledningen till att jag vill ha spelet

Medlem

Grymt vackert spel. Gillar sådana här spel. Child of light var också otroligt vackert. Men detta slår ordentligt

Medlem

Bara jag som får panik på hur spelaren i videon "låtsas" att inte kunna spelet eller banan alls hela tiden?

Medlem
Skrivet av Warcaith:

Bara jag som får panik på hur spelaren i videon "låtsas" att inte kunna spelet eller banan alls hela tiden?

jag får krupp på sånt ... man ba ameeen kom igen nu!
men de klart, alla har vi olika sätt å tänka på...

Medlem
Skrivet av Warcaith:

Bara jag som får panik på hur spelaren i videon "låtsas" att inte kunna spelet eller banan alls hela tiden?

Jag slutade se vid bryggan när man skulle slingshotta sig uppåt... Jag blev helt tokig.

1
Skriv svar