Conan O'Brien spelar nya Doom

Robot
Conan O'Brien spelar nya Doom

Clueless Gamer sliter ut hjärtan, hinkar vin och diskuterar hönsgårdar.

#doom


Medlem
Conan O'Brien spelar nya Doom

Hans efternamn stavas O'Brien.

Medlem
Skrivet av returpack:

Hans efternamn stavas O'Brien.

vem bryr sig, vi alla vet vem dom menar.

Medlem

Det var inte mycket spel mest fluff , dom var bättre förr

Medlem

Dessa "CELEB X SPELAR SPEL Y" är nog bland det skitigaste som hänt spelvärlden.

Speciellt dessa skit amerikanska talkshow hosts.

Allt är ju ett stort REKLAM.

Medlem

Tycker dessa är ganska tråkiga, alltså, som PsyX sa, det är ju bara skit.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Conan är kung! Tyvärr var just det här avsnittet inte så kul som de äldre. De bästa är när han och hans kollega själva spelar spelen....


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Jag tyckte att det var fantastiskt roligt. Dom där fotbollsspelarna ( som spelar sin sport med händerna) har humor.

Medlem

Håller med många, Conan var och är fortfarande helt underbar men hade velat ha lite mer gameplay. Klippen är bättre när han lirar med sin IT-nörd istället för olika gäster.

Medlem

Det var mycket bättre när det var han och kollegan. Inte för att basha de andra personligheterna eller så, utan programsnuttarna är bara skrivna sämre när de måste göra reklam för allt möjligt i avsnittet.

Medlem

Tråkiga spelare och spelet såg rätt dåligt ut. Blir nog en flopp när det släpps.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Med tank på hur mycket spel han har spelat nu, så är han inte speciellt clueless längre. Byt namn


signatur

IDKFA

Medlem

På bilden högst upp till höger så ser det ut som någon klämmer på ett par kulor....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ja Conan äger, men som alla andra säger. Gå tillbaka när det var Conan och den andra killen. Mycket bättre och mycket roligare.

Medlem

Jag som gillar NFL tyckte klippet var intressant iaf. Kul att se hur NFL-spelare är i verkligheten. Hade det varit Messi och Zlatan som satt där istället så hade ingen sågat klippet.

Medlem

Tycker Doom ser kass ut... får riktiga B vibbar.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Tycker Doom ser kass ut... får riktiga B vibbar.

Jag har heller aldrig förstått vad som lockar med detta. Ultravåld som är så överdrivet att det bara blir löjligt. Verkar väldigt ointressant gameplay-mässigt.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

På bilden högst upp till höger så ser det ut som någon klämmer på ett par kulor.... https://media.giphy.com/media/NRV89YTjBZZGo/giphy.gif

Du greppar tag i en mancubus hjärta som du kör ner i halsen på den

Medlem
Skrivet av Johan:
Skrivet av Sviskon:

Tycker Doom ser kass ut... får riktiga B vibbar.

Jag har heller aldrig förstått vad som lockar med detta. Ultravåld som är så överdrivet att det bara blir löjligt. Verkar väldigt ointressant gameplay-mässigt.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Johan:
Skrivet av Sviskon:

Tycker Doom ser kass ut... får riktiga B vibbar.

Jag har heller aldrig förstått vad som lockar med detta. Ultravåld som är så överdrivet att det bara blir löjligt. Verkar väldigt ointressant gameplay-mässigt.

http://1.bp.blogspot.com/_U54NM9QE5VY/TBXsBlN_FQI/AAAAAAAALAU...

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Johan:
Skrivet av Sviskon:

Tycker Doom ser kass ut... får riktiga B vibbar.

Jag har heller aldrig förstått vad som lockar med detta. Ultravåld som är så överdrivet att det bara blir löjligt. Verkar väldigt ointressant gameplay-mässigt.

http://1.bp.blogspot.com/_U54NM9QE5VY/TBXsBlN_FQI/AAAAAAAALAU...

http://i.imgur.com/vDzJolk.jpg

Medlem
Skrivet av Johan:
Skrivet av Sviskon:

Tycker Doom ser kass ut... får riktiga B vibbar.

Jag har heller aldrig förstått vad som lockar med detta. Ultravåld som är så överdrivet att det bara blir löjligt. Verkar väldigt ointressant gameplay-mässigt.

Tja, ligger väl i tiden då om man ser till filmindustrin á la Saw och allt elände som kom därefter. Det ska vara gore upp i ansiktet på publiken, för det säljer tydligen.

Men personligen så ser jag fram emot spelet.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ser ut som ett skönt casual "avreagera sig"-spel när man vaknat på fel sida


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar