Lunar New Year-rea på Steam – vägled apa och köp billiga spel!

Robot
Lunar New Year-rea på Steam – vägled apa och köp billiga spel!
Medlem
Lunar New Year-rea på Steam – vägled apa och köp billiga spel!

Apor kan inte simma.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Apor kan inte simma.

Kan de visst!

Medlem

Satans vad irriterande att börja om när man lagt ett spel i varukorgen, var lättare att bara öppna önskelistan och shoppa loss fynden.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Apor kan inte simma.

Medlem

Jo jag glodde också Youtube och hitta en massa simmande apor.
Man kan inte lita på allt man ser/hör på animal planet tydligen.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

ELF
Medlem

>>>Censur av en massa svordomar<<<

Hoppas att jag får refund på Nazi Zombie Army Trilogy och att det sker innan tiden tar slut. Köpte det förra helgen för fullpris och nu är det 70% off ;'(


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

&gt;&gt;&gt;Censur av en massa svordomar&lt;&lt;&lt;

Hoppas att jag får refund på Nazi Zombie Army Trilogy och att det sker innan tiden tar slut. Köpte det förra helgen för fullpris och nu är det 70% off ;&#039;(

Om du loggat mindre än 1 timme i spelet så kan du få en refund.

Medlem

Skulle köpa 2st spel via steam klienten.
Betalar alltid med paypal men på nått sätt funkar det inte.
Nån annan som har problem?
Felet är så att när man loggar in på paypal så hoppar det tillbaka till steam men hår inte vidare till själva köpet utan samma sida som att man ska logga in på paypal.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

ELF
Medlem
Skrivet av Striva:
Skrivet av ELF:

&gt;&gt;&gt;Censur av en massa svordomar&lt;&lt;&lt;

Hoppas att jag får refund på Nazi Zombie Army Trilogy och att det sker innan tiden tar slut. Köpte det förra helgen för fullpris och nu är det 70% off ;&#039;(

Om du loggat mindre än 1 timme i spelet så kan du få en refund.

Steam säger att jag spelat 2 timmar, men refund sidan säger att jag spelat 3 timmar. Har dock 41,99€ pending nu och spelet är borta från Steam listan. Så köpte en gift nyligen och jag är nöjd nu.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Striva:
Skrivet av ELF:

&amp;gt;&amp;gt;&amp;gt;Censur av en massa svordomar&amp;lt;&amp;lt;&amp;lt;

Hoppas att jag får refund på Nazi Zombie Army Trilogy och att det sker innan tiden tar slut. Köpte det förra helgen för fullpris och nu är det 70% off ;&amp;#039;(

Om du loggat mindre än 1 timme i spelet så kan du få en refund.

Steam säger att jag spelat 2 timmar, men refund sidan säger att jag spelat 3 timmar. Har dock 41,99€ pending nu och spelet är borta från Steam listan. Så köpte en gift nyligen och jag är nöjd nu.

nåja, så länge det gick bra så ska man inte klaga.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Skulle köpa 2st spel via steam klienten.
Betalar alltid med paypal men på nått sätt funkar det inte.
Nån annan som har problem?
Felet är så att när man loggar in på paypal så hoppar det tillbaka till steam men hår inte vidare till själva köpet utan samma sida som att man ska logga in på paypal.

Jag hade samma fel tidigare idag, men jag försökte bara igen så funkade det.

Medlem

75% rabatt på Agarest: Generations of War, bra, då slipper jag spela det på PS3 - men lite surt att ha betalat 250 spänn för PS-versionen...fast å andra sidan fick jag ju minihandduken och utvikningsboken med tjejerna från spelet. xD

1
Skriv svar